Andet multimedie
bentjuul 3670
Selvklæbende printerfolie i A4??
Fra : Rikke & Per

Dato : 06-10-05 21:04

Hvor kan jeg, online, købe selvklæbende folie i A4 format til brug i en
ganske almindelig printer??

m.v.h.
Per

Fra : Mythos

Dato : 07-10-05 05:19

"Rikke & Per >prikke@newmail.dk" <<> skrev i en meddelelse
> Hvor kan jeg, online, købe selvklæbende folie i A4 format til brug i en
> ganske almindelig printer??
>
> m.v.h.
> Per

Hvis du er ude i samme ide som jeg var, så læs tråden jeg startede, godt nok
med et andet navn. Kig efter "Print på folie" af Benny VUC fra den 29-9-2005
kl 10.20.

Mythos

Fra : Rikke & Per

Dato : 07-10-05 07:12

"Mythos" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Hvis du er ude i samme ide som jeg var, så læs tråden jeg startede, godt
> nok med et andet navn. Kig efter "Print på folie" af Benny VUC fra den

Ikke helt det samme. Jeg har blot brug for noget klart, selvklæbende folie,
som man kan putte i en almindelig printer.

m.v.h.

Fra : Esben

Dato : 07-10-05 07:55

"Rikke & Per >prikke@newmail.dk" <<> skrev i en meddelelse
> Hvor kan jeg, online, købe selvklæbende folie i A4 format til brug i en
> ganske almindelig printer??

Jeg købte noget til blæk hos Zap-in engang - det var muligvis dette:
http://www.zap-in.dk/shopserver/showproduct.asp?id=793617&calledFrom=productlist.asp&prodgrp=30239&varegruppe=EDB-tilbeh&from=21
men skriv/ring til dem og hør.
--
Esben

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 07-10-05 17:27

Rikke & Per skrev:

> Hvor kan jeg, online, købe selvklæbende folie i A4 format til brug i
> en ganske almindelig printer??
>
> m.v.h.
> Per

jm thomsen måske?