Andet multimedie
Skygger på skærm
Fra : enrico

Dato : 06-10-05 13:19

Jeg har købt en ny maskine, der kun skal bruges til billedbehandling.
Derfor var et avanceret 3D kort ikke nødvendigt.

Jeg har et GeForce 6200 TurboCache (TM)

Jeg har skygger på skærmen - dvs billedet er ikke så skarpt, som det
burde være.

Jeg har opdateret driveren, kører kun med den tilladte
opdateringsfrekvens og sidst har jeg fjernet alle mulige støjkilder
fra skærmen (højttalere, strømforsyninger mm) uden resultat.

Skærmen er en god Sony CRT skærm.

Hvad kan mit problem mon skyldes?

På forhånd tak!

-enrico

Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services
** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY **
http://www.usenet.com

Fra : enrico

Dato : 06-10-05 13:21

Sry, jeg prøver lige i dk.edb.grafikkort :P

Fra : Mythos

Dato : 06-10-05 14:37

"enrico" <enricoool@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Sry, jeg prøver lige i dk.edb.grafikkort :P
>
> Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services
> ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY **
> http://www.usenet.com

Eller måske dk.edb.hardware.skærm

Mythos