Hvor kan jeg købe HL2 + DOD:S?
Fra : sfc

Dato : 06-10-05 13:13

Kan jeg købe Half Life 2 + CS:S + DOD:S på CD/DVD?
Skal ikke være via Steam...

Mvh Sid

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-10-05 19:46

"sfc" wrote

> Kan jeg købe Half Life 2 + CS:S + DOD:S på CD/DVD?
> Skal ikke være via Steam...

EAgames har udgivet en MP Edition - CS:S, DOD:S + HL2MP

- Peter

Fra : sls\(2770\)

Dato : 06-10-05 21:54

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "sfc" wrote

> EAgames har udgivet en MP Edition - CS:S, DOD:S + HL2MP

Hvor finder jeg den?
Den på spilpriser står DOD:S på coveret, men DOD:S er ikke på den når man
tjekker forretningerne.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-10-05 22:35

"sls(2770)" wrote

> Hvor finder jeg den?
> Den på spilpriser står DOD:S på coveret, men DOD:S er ikke på den når man
> tjekker forretningerne.

Ved ikke om den er kommet til landet endnu :)
http://www.gamestop.com/product.asp?product%5Fid=646344

- Peter

Fra : sls\(2770\)

Dato : 07-10-05 09:51

> [...]
> "sls(2770)" wrote

> Ved ikke om den er kommet til landet endnu :)

Tak, men jeg kan ikke lige lure om jeg også får HL2 med i den pakke, eller
om det kun er HL2:Deathmatch?
Ellers må jeg vente på denne pakke
http://www.gamestop.com/product.asp?product%5Fid=646347

Sid