BF2 patch en katastrofe som sædvanlig.....~
Fra : Jakob

Dato : 06-10-05 12:21

Nu har jeg været på boomtown for at spille med den nye patch og det
virker da som om Dice som sædvanlig har smidt noget klyt på banen der
muligvis fikser nogen problemer men skaber nye.

Det skal siges at det muligvis er boomtown der knolder i den det kan jo
ikke udelukkes.

Men hvor var vi tit ude for at blive smidt af servere selvom vi havde
valgt samme version etc.

Derudover er der jo stadig ikke blevet gjort noget ved de her ubærligt
lange opdateringstider på spilserverbrowser siden. Det er næsten
ubærligt ringe lavet. Når ressourcer skal unloades tager det flere
minutter etc.

Og så er der den detalje med at squadleaders ikke mere bliver
teamschwitched. Hvad betyder så det. Jo det betyder at ALLE laver deres
eget enmandssquad. Ikke fordi de vil spille spillet men for at undgå
holdskifte. Da der samtidig er loft over hvor mange squads der kan være
så står man tilbage i en situation hvor dem der vil bruge spillet som
det er ment er ude at ski...

Det er ret imponerende at man i Dice ikke engang er istand til at
overskue de indlysende konsekvenser af spilafvikling. Man kan spørge sig
selv om det har gidet prøve spillet.

Jeg er imponeret ikke over den amatøragtige tekniske udførsel, men over
deres salgsafdeling der har formået at storsælge en working Beta, nu i
en anderledes version.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Bjarne K

Dato : 06-10-05 13:02

"Jakob" <no@mail.com> wrote in message
> [...]
over
> deres salgsafdeling der har formået at storsælge en working Beta, nu i

Jeg er stort set enig i alt hvad du skriver. Desuden er der stadig
problemer med at holdkammis har røde tags. Endvidere mener jeg at have
oplevet at man ikke kan løbe mere med kortet nede [m], imens man skifter
zoomfaktor på minimap[n] og hvis man kigger på playerstats [tab]
hvilket man kunne før. (er ikke sikker på at problemet er der altid)
Følg forøvrigt med på
http://forum.eagames.co.uk/viewforum.php?f=6&topicdays=0&start=0 hvor
der nu har været 220 artikler under overskriften "1.03 patch negatives"

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Jakob

Dato : 06-10-05 16:44

In article <4345120f$0$84041$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
kanfaaes@hvis.ønskes says...

> problemer med at holdkammis har røde tags.

Ej hvor er det pudsigt, min buddy jeg var på cafe med skød mig i ryggen
hvorefter han hårdnakket påstod at jeg havde rødt tag, jeg troede ikke
en skid på ham ;0)

Men jeg vil da melde mig til forum på ea, for de har ved gud fortjent de
vildeste flames for det ynk de smider på banen. Kan da kun håbe at DICE
taber i værdi på det her men gamere er sgu så ukritiske og nemme at
dupere desværre.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 06-10-05 21:32

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> Ej hvor er det pudsigt, min buddy jeg var på cafe med skød mig i ryggen
> hvorefter han hårdnakket påstod at jeg havde rødt tag, jeg troede ikke
> en skid på ham ;0)

Det har været der siden spillets udgivelse. Møj træls især når folk
ikke tror på en.

/Kenneth Iversen

Fra : Kurt Lund

Dato : 06-10-05 19:03

> Det skal siges at det muligvis er boomtown der knolder i den det kan jo
> ikke udelukkes.

>snip<

Boommelumtown er nok en af dårliste server man kan vælge.

> Men hvor var vi tit ude for at blive smidt af servere selvom vi havde
> valgt samme version etc.

>snip<
Jeg er aldrig blevet smidt af:

> [...]
> lange opdateringstider på spilserverbrowser siden. Det er næsten
> ubærligt ringe lavet. Når ressourcer skal unloades tager det flere

Hos mig tager det ialt ca 30-35 sek at loade en bane, og spilserverbrowser
kører fint ved mig, og det ved jeg det også gør ved andre.
Det kunne jo også være din pc, hvor mange ram har du i 1 gb er altså ikke
nok.

> Jeg er imponeret ikke over den amatøragtige tekniske udførsel, men over
> deres salgsafdeling der har formået at storsælge en working Beta, nu i
> en anderledes version.
>

>snip<

Det var det samme med BF 1942, men alle køber BF2 alligevel inkl dig selv,
og det er et af de bedste sælgene spil.

hvis du er så utilfreds hvorfor køber du det så ?

Mvh
Kurt

Fra : Jakob

Dato : 06-10-05 19:16

In article <434566e8$0$155$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, klander52
@hptmail.com says...

> Boommelumtown er nok en af dårliste server man kan vælge.

Det er jeg sandelig enig i men igår var det den eneste vi kunne komme
ind på uden crash

> Jeg er aldrig blevet smidt af:

Godt for dig, men det hjælper ikke mig.

> Det var det samme med BF 1942, men alle køber BF2 alligevel inkl dig selv,
> og det er et af de bedste sælgene spil.
>
> hvis du er så utilfreds hvorfor køber du det så ?

Det kunne jeg da aldrig finde på, og med den række af katastrofale
opdateringer DICE har haft gang i vil jeg da aldrig købe et spil fra dem
før jeg har set det køre.

Det kunne jeg godt finde på efter de første i bf serien men det her bf2
ynk slår godt nok sømmet i kisten.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Uni Bull

Dato : 07-10-05 15:51

"Kurt Lund" <klander52@hptmail.com> skrev i en meddelelse

> ...1 gb er altså ikke nok...

Pladder!
--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 06-10-05 19:37

Jakob wrote:
> Men hvor var vi tit ude for at blive smidt af servere selvom vi havde
> valgt samme version etc.

Køre nu fint her, både på min kærestes og min PC, men gamer nu ikke på
BT, men på vores 2 egne BF2 Ranked servere

> [...]
> lange opdateringstider på spilserverbrowser siden. Det er næsten
> ubærligt ringe lavet. Når ressourcer skal unloades tager det flere

Køre også fint her, syntes enda det tager lidt korter tid end førhen

> [...]
> holdskifte. Da der samtidig er loft over hvor mange squads der kan være
> så står man tilbage i en situation hvor dem der vil bruge spillet som

Nu findes der 2 typer ballancer autoteamballancer samt smart team
ballancer. Auto team ballanceren, syntes jeg aldrig har kørt optimalt
hverken i BFV eller BF2. Derfor har vi altid brugt smart team
ballanceren som funker mere optimalt og sat den til 2.

Ingen af de patches der er smidt på gaden til BF2 har vi haft problemer
med, hvor vi da har læst at der er en del der har haft problemer med
den/dem. Hvad jeg vi gør her siden det altid har funket fint må guderne
vide.

Hygge

[C&B]AngelFire // AngelFire *KUK*

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 06-10-05 21:31

> [...]
> ikke udelukkes.
>
> Men hvor var vi tit ude for at blive smidt af servere selvom vi havde

Jeg har spillet en del med den nye patch og har ikke oplevet det
en eneste gang.

> [...]
> lange opdateringstider på spilserverbrowser siden. Det er næsten
> ubærligt ringe lavet. Når ressourcer skal unloades tager det flere

Enig det tager tid. Syntes dog ikke at det er noget der irritere mig
særligt meget. Jeg syntes heller ikke andre spil er bedre på det punkt.

> [...]
> holdskifte. Da der samtidig er loft over hvor mange squads der kan være
> så står man tilbage i en situation hvor dem der vil bruge spillet som

Jeg har endnu ikke oplevet ovenstående men ellers vil jeg give dig ret.
Det er for dårligt og det virker ikke som om at det er noget de har
tænkt særligt meget over.

/Kenneth Iversen

Fra : BuFFerz

Dato : 06-10-05 22:33

Jeg er (næsten)fuldt ud tilfreds med 1.03 updaten..

Pånær 1 ting:

Serverbrowseren.

Den er STADIG så godt som ubrugelig..
måske endda mere broke efter 1.03

Kan slet ikke bruge filter..
så må nøjes med at joine de server den henter..

Kan heller ikke frasortere full servere.. osv..

Resten af updaten: Top nice :D