BF2 patch error
Fra : Keldo

Dato : 06-10-05 09:36

efter installation af 1.03 kan jeg ikke logge på servere mere, jeg får at
vide at min cd-key is not valid. Hvad fanden er nu det?

Fra : Jakob

Dato : 06-10-05 12:22

In article <4344e221$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
keldo@hotmail.com says...
> efter installation af 1.03 kan jeg ikke logge på servere mere, jeg får at
> vide at min cd-key is not valid. Hvad fanden er nu det?

Det er helt sikker DICE der igen har knoldet i det og kommet med en
opdatering der måske løser nogen problemer og så får de lavet ligeså
mange i processen.

Ubegribeligt at det firma kan køre.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Keldo

Dato : 06-10-05 15:45

.....tilgengæld har EA en glimrende dansk support der svarede på min mail i
løbet af 5 min. - med det rigtige svar vel og mærket.

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> In article <4344e221$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
> keldo@hotmail.com says...

valid. Hvad fanden er nu det?

Fra : Jakob

Dato : 06-10-05 16:44

In article <434538a4$0$78279$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
keldo@hotmail.com says...
> ....tilgengæld har EA en glimrende dansk support der svarede på min mail i
> løbet af 5 min. - med det rigtige svar vel og mærket.

Damn det må være et sygt sted at side med sådanne amatørfirmaer som DICE
i stalden.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 06-10-05 21:35

"Keldo" <keldo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ....tilgengæld har EA en glimrende dansk support der svarede på min mail i
> løbet af 5 min. - med det rigtige svar vel og mærket.

Geninstallering?

/Kenneth Iversen

Fra : Keldo

Dato : 07-10-05 14:16

Her er hvad EA support svarede. Det hjalp.

Hej
Prøv at følge vores løsningsforslag til problemet fra denne side:
http://support.ea.dk/product_spec.asp?id=3145

Du skal også køre BF2cdcheck filen.
Og ja. Der skal ikke sker mere efter du har trykket næste.

Fra : Veset

Dato : 06-10-05 16:42

On Thu, 6 Oct 2005 10:36:21 +0200, "Keldo" <keldo@hotmail.com> wrote:

>efter installation af 1.03 kan jeg ikke logge på servere mere, jeg får at
>vide at min cd-key is not valid. Hvad fanden er nu det?

Hej

Jeg fik samme fejl, geninstallerede hele spillet og nu virker det...

--
Veset