Outlook - Sendt post arkiveres ikke i IMAP
Fra : Henrik Jensen

Dato : 06-10-05 08:59

Jeg har nogle IMAP konti i outlook som virker korrekt
i indbakke, men alt hvad jeg sender bliver arkiveret
i local "sendt post"
Hvordan kan jeg få sendt post arkiveret på den rigtige
IMAP's konti ?
....er det en "fejl" i outlook

Har prøvet med Giden Regler -men det virker ikke.

Outlook 2002

Hilsen
Henrik

Fra : Lars Klintholm

Dato : 08-10-05 10:10

Den 6. okt 2005 skrev Henrik Jensen i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> i indbakke, men alt hvad jeg sender bliver arkiveret
> i local "sendt post"
> Hvordan kan jeg få sendt post arkiveret på den rigtige

Jeg har oplevet samme problem med Outlook 2003 uden at kunne finde en
løsning. Bruger i øjeblikket Outlook Express til IMAP, der er problemet
der ikke.
Lars Klintholm