quake4
Fra : Aragorn25

Dato : 06-10-05 06:53

Noge det har set noget til quake4?
Bliver det cool singelplayer ligesom nr 1 og 2?

Eller bliver det er lorte spil ligesom Doom3 der er ALT for mørkt, og røv
kedeligt?

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 06-10-05 07:19

Aragorn25 wrote:
> Noge det har set noget til quake4?
> Bliver det cool singelplayer ligesom nr 1 og 2?

"I dag kunne Activision fortælle at det extremt ventede Quake IV
allerede udgives om 2 uger. Hidtil har der været meget stille omkring en
eventuel releasedato for Quake IV og vi på Gamereactor troede ikke vi
skulle se spillet på hylderne før engang tæt på jul. Men ak, vi tog
fejl. Så regn med en gigantisk anmeldelse på sitet inden længe."

Gamereactor.dk har også et par screenshots

/Anders

Fra : Aragorn25

Dato : 06-10-05 13:48

Det ser jo flot ud, og dejlig lysst så man kan se hvad man skyder på
Glæder mig, bare det er lige så fedt som da Doom2 og Quake2 kom. Det var
tider

Fra : Grunt

Dato : 06-10-05 14:20

On Thu, 6 Oct 2005 07:52:47 +0200, "Aragorn25" <Aragorn24@webspeed.dk> wrote:
in dk.spil.computer
>Noge det har set noget til quake4?
>Bliver det cool singelplayer ligesom nr 1 og 2?
>
>Eller bliver det er lorte spil ligesom Doom3 der er ALT for mørkt, og røv
>kedeligt?

Doom 3 1 & 2 skal være mørke for at øge uhyggen som er spillets første prioitet.
Desuden kan et godt grafikkort lave det så lyst man ønsker, som dog vil ødelægge
spillet.
Doom 3 roe er endda mørkere end doom 3 1.

Fra : Aragorn25

Dato : 06-10-05 14:31

Ja det vildt lækkert at det er SÅ mørkt, man skyder lidt på væggen og
gulvet, og bliver flænset i stykker.
1&2eren var cool som det var. Men 3eren spillede jeg i 2 timer,
afinstalleret efter, og gav spillet til min nabo, han gav også spillet
videre, og var enig om at spil skulle være sjovt at spille, og ikke
anstrengne for øjnene...

Håber bare ikke Quake4 ikke bliver ødelagt pga manglende lys.

Fra : Bruno

Dato : 06-10-05 15:05

Aragorn25 wrote:
> [...]
> afinstalleret efter, og gav spillet til min nabo, han gav også spillet
> videre, og var enig om at spil skulle være sjovt at spille, og ikke

Lyset er det mindste problem ved Doom3. Det er straks mere alvorligt at
gameplay og modstandernes AI ikke har flyttet sig det mindste sinden
Doom/Doom2. Eksempelvis har de jo bare udskiftet de farvede nøgler med
talkoder og spillet er stadig præget af at man passerer usynlige linier
som så åbner hemmelige rum med monstre.

Mvh

Bruno

Fra : Grunt

Dato : 07-10-05 02:12

On Thu, 06 Oct 2005 16:05:12 +0200, Bruno <dont.use@this.address.ever> wrote:
in dk.spil.computer
> [...]

Som jeg skrev, så kan man skrue op for lyset.

> [...]
>Doom/Doom2. Eksempelvis har de jo bare udskiftet de farvede nøgler med
>talkoder og spillet er stadig præget af at man passerer usynlige linier

Ja ja, hvad skal man da også med overraskelser i en gyser, sådan noget pjat ik'.
Spil hellere COD og sådan nogen.

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 28-10-05 15:56

>Ja det vildt lækkert at det er SÅ mørkt, man skyder lidt på væggen og
>gulvet, og bliver flænset i stykker.

måske du skulle få en til at følge dig ned i Brugsen og købe et par
læsebriller bessefar ! spillet skal være mørkt, og hvis du satte et
ordentligt grafikkort i så ville du kunne se alle de ekstreme detaljer
der er i spillet

> [...]
>afinstalleret efter, og gav spillet til min nabo, han gav også spillet
>videre, og var enig om at spil skulle være sjovt at spille, og ikke

måske en optikker kan hjælpe dig og din nabo ? forstand på fede spil
har i under alle omstændigheder ikke !

>Håber bare ikke Quake4 ikke bliver ødelagt pga manglende lys.

hvis du enten trænger til briller, eller bare er mørkeræd og ikke tør
spille doom så er det sikkert også bedst at du holder dig til Sims
eller måske et cirkelinespil ?

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-10-05 16:37

Ninja Ninjasen wrote:
> måske en optikker kan hjælpe dig og din nabo ? forstand på fede spil
> har i under alle omstændigheder ikke !

At smag og behag kan være forskellig, er åbenbart ikke noget du har lært
eller hørt om. Jeg kan da ikke hidse mig det mindste op over hvorvidt andre
kan lide de samme spil som jeg selv. Og ja, det kan sagtens have noget med
alder og modenhed at gøre.....

> hvis du enten trænger til briller, eller bare er mørkeræd og ikke tør
> spille doom så er det sikkert også bedst at du holder dig til Sims
> eller måske et cirkelinespil ?

Kan du ikke bare putte folk i dit killfilter, hvis du ikke kan "klare" at
andre kan være uenige i dine "sandheder"? I stedet for at gå over til
personlige angreb og mudderkastning.