Final Fantaxy VIII - hvordan afslutter man~
Fra : -USH-

Dato : 04-10-05 22:12

Hej gruppe

Har lige fundet mit gamle FF8 frem, men kan ikke helt lure om der er en
metode til at lukke spillet. I starten brugte jeg Ctrl Alt Delete, men den
virker heller ikke nu. Er eneste mulighed at slukke computeren?

--
Venlig hilsen
-Ulrik-

Fra : Sune Salminen

Dato : 07-10-05 13:52

-USH- wrote:
> [...]
> en metode til at lukke spillet. I starten brugte jeg Ctrl Alt Delete,
> men den virker heller ikke nu. Er eneste mulighed at slukke

I meget gamle spil og programmer var det F10 der var 'quit'.

Ellers virker alt+F4 måske.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : -USH-

Dato : 15-10-05 12:59

Sune Salminen skrev:

> I meget gamle spil og programmer var det F10 der var 'quit'.
>
> Ellers virker alt+F4 måske.

Jep. Alt+F4 fungerer selvfølgelig. Det er lige med at huske tilbage til den
tid hvor der ikke var små røde kasser med kryds i hjørnet af alle
programmer.

--
Venlig hilsen
-Ulrik-