BF2 patch 1.03 er landet
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 04-10-05 20:04

http://www.dailyrush.dk/files/patches/1248/download/

fylder 172 mb

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"
¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤
slet FJERNDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : Casper Bang

Dato : 05-10-05 11:13

> http://www.dailyrush.dk/files/patches/1248/download/
>
> fylder 172 mb

Det var da rart :) Mange fede nye ting til spillet.
Jeg spillede en lille times tid, på den samme server, og opdagede at folk
konstant fik promotions!? Jeg fik selv en promotion efter det første kill...
lidt underligt.
Er der nogen af jer der har oplevet det samme?

Fra : Bjarne K

Dato : 05-10-05 12:46

"Casper Bang" <bang_casper@hotmail.com> wrote in message

> [...]
kill...
> lidt underligt.
> Er der nogen af jer der har oplevet det samme?

Det er ændret med vilje. Se eventuelt de nye krav til forfremmelser her.

http://ubar.bf2s.com/ranks.php

Der er dog alligevel gået ged i det. F.eks står jeg som Sergeant, selvom
jeg kun har ca 4000 point.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : BuFFerz

Dato : 05-10-05 12:51

> Der er dog alligevel gået ged i det. F.eks står jeg som Sergeant, selvom
> jeg kun har ca 4000 point.

Nej ingen ged... for du skal have 2500 for at blive Sergeant

Fra : Bjarne K

Dato : 05-10-05 13:05

"BuFFerz" <nospam@tomesdfsdfs.dfsklh> wrote in message

> Nej ingen ged... for du skal have 2500 for at blive Sergeant

Så er der en fejl på omtalte side, for her står der at man skal have
5000.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : BuFFerz

Dato : 05-10-05 22:37

> Så er der en fejl på omtalte side, for her står der at man skal have
> 5000.

Okay - hvor er 'her' ?

Fra : Bjarne K.

Dato : 05-10-05 23:11

"BuFFerz" <nospam@tomesdfsdfs.dfsklh> skrev i en meddelelse

> Okay - hvor er 'her' ?

På omtalte side

http://ubar.bf2s.com/ranks.php

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : BuFFerz

Dato : 06-10-05 00:35

> På omtalte side
>
> http://ubar.bf2s.com/ranks.php

Ja det står

Sergeant 2500
Staff Sergeant 5000

Vh. B

Fra : Bjarne K.

Dato : 06-10-05 07:57

> Ja det står
>
> Sergeant 2500
> Staff Sergeant 5000
>
> Vh. B

Ja sorry, nu er der ingen vej uden om, jeg må en tur til øjenlæge.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 05-10-05 23:29

"Bjarne K" <kanfaaes@hvis.ønskes> skrev i en meddelelse
> Så er der en fejl på omtalte side, for her står der at man skal have
> 5000.

Sjovt nok var det dig selv der kom med linket. :)

Men jeg kan da sige at jeg også er Sergent og
jeg har mindre point end dig (3300) så siden må
da passe.

/Kenneth Iversen

Fra : BuFFerz

Dato : 06-10-05 00:38

> Sjovt nok var det dig selv der kom med linket. :)

Ja det var det jo - og jeg har stadig ret.
Tror bare Bjarne K. misforstår noget eller.. ja jeg ved ikke..

> Men jeg kan da sige at jeg også er Sergent og
> jeg har mindre point end dig (3300) så siden må
> da passe.

Ja 3300 point er over de 2500 som kræves for at være Sergent ...

Vh. B

Fra : BuFFerz

Dato : 06-10-05 00:40

Ups... retter lige mig selv:

Jeg er ening med dig Kenneth.

Trode dit svar var til mig.

Vh. B

Fra : Casper Bang

Dato : 05-10-05 13:48

> Det er ændret med vilje. Se eventuelt de nye krav til forfremmelser her.
>
> http://ubar.bf2s.com/ranks.php

Hmm ok... det er da en hel del nemmere nu at få unlocket alle våben :/ Lidt
ærgeligt på en måde.
Jeg har 3 unlocks PT...

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 06-10-05 02:48

Hej NG,

Nu har jeg 9500 point, men spiller stadig med den "gamle" version. Har kun
fået unlocked ét våben - vil det ændre sig, når jeg skifter til den nye
patch?

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Anders Ecklon

Dato : 06-10-05 06:48

Glenn Rasmussen skrev:
> [...]
> fået unlocked ét våben - vil det ændre sig, når jeg skifter til den nye

Ja du vil få 3 unlocks til. (Har selv ~9900 point.)

Mvh Anders

Fra : Gimmer

Dato : 06-10-05 09:41

Til dem som endnu ikke har unlocket smiper riflen.... den er VILD sej.
shit hvor er den kræftig. jeg spillde ikke sniper særlig meget før da jeg
syntes det var nøget møg man skulle skyde 2-3 gange for at dræbe - men
ikke
mere.
et shot - en fjende mindre
vh Gimmer.

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 10-10-05 11:15

Hej Gimmer,

> [...]
> shit hvor er den kræftig. jeg spillde ikke sniper særlig meget før da
> jeg syntes det var nøget møg man skulle skyde 2-3 gange for at dræbe

Du må lige videregive dine tricks.

Har aldrig været sniper førhen, men nu har jeg valgt at unlocke sniper
riflen, men har tilsyneladende ikke meget held med den.

Finder en masse fjender og har dem 100% på kornet, men de dør alligevel
ikke? Nogle gange skal der 4-5 skud til - hvorfor?

Taber kuglen højde og hastighed i spillet og/eller er der grænser for, hvor
langt væk man kan skyde fra?

Det er skide frusterende, når man nu har dem på kornet.

Fra : MuLLe

Dato : 10-10-05 16:46

"Glenn Rasmussen" wrote
> Du må lige videregive dine tricks.

Ja Gimmer, gør lige det !!

> Har aldrig været sniper førhen, men nu har jeg valgt at unlocke sniper
> riflen, men har tilsyneladende ikke meget held med den.

Det samme her.

> Finder en masse fjender og har dem 100% på kornet, men de dør alligevel
> ikke? Nogle gange skal der 4-5 skud til - hvorfor?

Samme problem

> Taber kuglen højde og hastighed i spillet og/eller er der grænser for,
hvor
> langt væk man kan skyde fra?
> Det er skide frusterende, når man nu har dem på kornet.

Jeg har nøjagtig samme problem som dig, har store props med at slå ihjel med
den.
Så jeg kunne også godt tænke mig en lille guide, til hvordan man gør.

MvH MuLLe

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 10-10-05 19:22

In article <434a8ce6$0$150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, MuLLe wrote:

> Jeg har nøjagtig samme problem som dig, har store props med at slå ihjel med
> den.
> Så jeg kunne også godt tænke mig en lille guide, til hvordan man gør.

Mit bud er: Headshot.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 11-10-05 12:03

> Mit bud er: Headshot.

Præsist. Samtidigt skal man også huske på at de forskellige spillere
hele tiden har en hvis lag tid mellem hinanden.

Prøv evt. at tage et singleplayerspil og se om det så er bedre.

/Kenneth Iversen

Fra : Gimmer

Dato : 12-10-05 18:34

Hej i gruppen.
Min taktik er som Povl også skriver headshots, det fungere virkelig fint,
endvidere hvis de løber forsøger jeg at ramme overkroppen på personen,
hvilket somregel medfører et headshot hit.
mere er der ikke i det - nå ja, jeg ligger altid når jeg skyder.
vh Gimmer

Fra : Ryback

Dato : 17-10-05 07:53

Jeg får fejlen patching failed ? kan slet ikke få patched til den nye
version , hvad kan jeg gøre ? HILFE

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 17-10-05 09:13

"Ryback" <Ryback@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg får fejlen patching failed ? kan slet ikke få patched til den nye
> version , hvad kan jeg gøre ? HILFE

1. Start med at forsøge at installere patchen. Når den så kommer med
"Patching failed" så lader du bare fejlmeddelelsen stå.

2. Herefter åbner du "start" og derefter "kør". Her skriver du "%temp%"
uden gåseøjne men med procenttegnene.

3. Så åbner du herefter systematisk mapperne som hedder nogle sjove
navn med tal og bogstaver. Du skal lede efter den mappe som indeholder
bl.a. filerne "patch.exe" "batch.bat og "BF2CDKeyCheck.exe".

4. Du kopierer hele indholdet af mappen over i roden af din BF2-mappe og
åbner filen "patch.exe". Så skulle den gerne opdatere det hele manuelt.

/Kenneth Iversen

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-10-05 09:23

Kenneth Iversen wrote:
> [...]
>
> 4. Du kopierer hele indholdet af mappen over i roden af din BF2-mappe
> og åbner filen "patch.exe". Så skulle den gerne opdatere det hele

LOL
Kan de nu ikke engang lave en patch ordentligt? Tja, jeg bliver da mere og
mere glad for at jeg ikke brugte pengene på det i starten, selvom jeg
overvejede det stærkt.

Og det var slet ikke en til dig, Kenneth. Jeg synes det er en helt fin hjælp
du yder der Min morskab går udelukkende på firmaet bag spillet.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 17-10-05 10:07

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> LOL
> Kan de nu ikke engang lave en patch ordentligt? Tja, jeg bliver da mere og
> mere glad for at jeg ikke brugte pengene på det i starten, selvom jeg
> overvejede det stærkt.

Svært at sige om det er patchen eller Windoze der laver fejlen.
Jeg havde personligt ingen problemer med at opdatere og
kender heller ingen der har haft det.

Men der er da nogle efterhånden, der har oplevet dette, ifølge
diverse forums

/Kenneth Iversen

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 17-10-05 23:23

Hej,

> Svært at sige om det er patchen eller Windoze der laver fejlen.
> Jeg havde personligt ingen problemer med at opdatere og
> kender heller ingen der har haft det.

Jeg har heller ikke haft problemer af nogen art mht. opdateringerne.

Spillet har en masse bugs, men det er stadig et helt fantastisk spil efter
min mening.

/Glenn

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 18-10-05 12:02

"Glenn Rasmussen" <tyrannorex@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har heller ikke haft problemer af nogen art mht. opdateringerne.
>
> Spillet har en masse bugs, men det er stadig et helt fantastisk spil efter
> min mening.

Det er det ihvertfald og de bugs som er i spillet kan ikke irritere mig
så jeg spiller lystigt videre :)

Iøvrigt kommer jeg til at tænke på at der også var problemer
med pacthing til 1.02 hvor den kom med samme fejl..det var pga
der skulle være mindst 2,5GB ledig. Det er også muligt at det
er derfor.

/Kenneth Iversen

Fra : Jakob

Dato : 17-10-05 13:18

In article <43535f5f$0$41143$14726298@news.sunsite.dk>, dazzler53
@hotmail.com says...

> LOL
> Kan de nu ikke engang lave en patch ordentligt? Tja, jeg bliver da mere og
> mere glad for at jeg ikke brugte pengene på det i starten, selvom jeg
> overvejede det stærkt.

Ja den første patch skabte vist flere problemer end den fiksede, så de
lavede en patch til patchen. DICE må efterhånden have skabt sig et ry
som et firma der kan lave gameplay, men ikke kan finde kompetente
programører. Det meste i det spil er en katastrofe, pånær gameplayet.
Prøv bare at se på deres spilbrowser.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-10-05 18:22

Jakob wrote:
> [...]
> som et firma der kan lave gameplay, men ikke kan finde kompetente
> programører. Det meste i det spil er en katastrofe, pånær gameplayet.

Det er der sikkert andre der er enig i. Jeg vælger at bruge pengene på de
nye spil lige om hjørnet. Såsom F.E.A.R. og Call of Duty 2. Online glæder
jeg mig specielt til CoD2. Modsat er jeg ikke så sikker på at FEAR online er
noget for mig, mens SP-delen helt sikkert vil rykke.

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 10-10-05 00:53

Hej NG,

Nu har jeg valgt at lave en opgradering til patch v1.03, men har et
underligt problem.

Hver gang jeg hopper på en server, modtager jeg de samme promotions gang på
gang.

Jeg havde ca. 11000 point inden jeg opgraderede, men den er ikke steget
siden opdateringen og det er ca. 5-6 timer siden.

Synes blot det er underligt, at jeg modtager de samme promotions og ikke får
mulig for at unlocke ekstra våben.