Coulotte steg på 1840 gram
Fra : Janner

Dato : 04-10-05 17:20

Hvor længe skal den have ?? Regnet med bruen den i ovnen ved 225 grader i
10-15 min og så stege videre i ca. ?? og til hvilken kerne temp. ? og hvor
længe skal den vile ?

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 04-10-05 18:08

On Tue, 4 Oct 2005 18:19:46 +0200, "Janner"
<askmejust@nospamnejtak.ja> wrote:

>Hvor længe skal den have ?? Regnet med bruen den i ovnen ved 225 grader i
>10-15 min og så stege videre i ca. ?? og til hvilken kerne temp. ? og hvor
>længe skal den vile ?

Kernetemperatur afhænger af, hvor grå eller rød, du vil have den.

Blodig: 52-55 C
Rosa: 55-60 C
Grå: 65-68 C

Hvis du bruner den ved 220 grader og skruer ned på 150 grader
bagefter, så skal den have i omegnen af en time, men brug et
stegetermometer. Hviletid ca. 20-30 minutter utildækket.

Fra : Janner

Dato : 05-10-05 10:13

> [...]
> bagefter, så skal den have i omegnen af en time, men brug et
> stegetermometer. Hviletid ca. 20-30 minutter utildækket.

Takekr men vile utildækket ?? Så bliver den sgu da kold ??

/Jan