Andet multimedie
bentjuul 3670
Bridge > Merge to HDR
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 03-10-05 20:22

Hej,

Man skulle kunne markere et vist antal billeder i Bridge og derefter
gå i menuen Værktøjer > Photoshop > Merge to HDR, hvorefter Photoshop
CS2 gerne skulle samle billederne i det nye Merge to HDR-filter, men
det virker ikke her. Photoshop starter godt nok op, men så sker der
ikke mere.

Virker det hos jer?

Jeg kører med nyeste version af Bridge (1.02) på WinXP Pro SP2.
Har ikke prøvet, om det virker på OS X endnu.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 04-10-05 21:35

Thomas G. Madsen skrev:

> Har ikke prøvet, om det virker på OS X endnu.

Det gør det, så det er kun under Windows, at jeg oplever problemet.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 05-10-05 17:38

> [...]
> CS2 gerne skulle samle billederne i det nye Merge to HDR-filter, men
> det virker ikke her. Photoshop starter godt nok op, men så sker der

KLIP

> --
> Hilsen
> Madsen
+++++++++++++++++++++

Ja det gør det.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-10-05 20:53

Jørgen Nielsen skrev:

> Ja det gør det.

Ok. Tak fordi du gad at prøve.

Jeg må prøve et eller andet så, for det er altså rarest og nemmest at
gå igennem Bridge, synes jeg.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 06-10-05 15:31

> Ok. Tak fordi du gad at prøve.

Så lidt.

> Jeg må prøve et eller andet så, for det er altså rarest og nemmest at
> gå igennem Bridge, synes jeg.

Ja, helt sikkert.

Fra : Asboe

Dato : 06-10-05 15:12

Thomas G. Madsen skrev i <dhs7di.5o.1@tgm.dyndns.dk>:

> [...]
>CS2 gerne skulle samle billederne i det nye Merge to HDR-filter, men
>det virker ikke her. Photoshop starter godt nok op, men så sker der

Ja, jeg har ingen problemmer!

>Jeg kører med nyeste version af Bridge (1.02) på WinXP Pro SP2.

Det samme her - CS2 US-version og Dansk XP.

Jeg har endda indstalleret hele CS2-pakken, på et af mig valgt sted.

--
Hilsen Asboe
Navnet i e-mail adressen er spejlvendt!