Newbie Søger Guild Wars spillere
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-10-05 20:15

Hej, jeg har lige købt Guild Wars i dag :)

Jeg søger nogle at spille med, jeg er ikke så meget interesseret i PVP
delen men mere rollespil/questing.

Hvis der er nogle der er interesseret i at spille med mig, og måske lære en
Newbie et par ting så kontakt mig:

Messenger: thomas [at] lucky-music [dot] dk

XFire: Wexfront

--
Now Playing:
Orbital - Adnan's

Fra : Michael

Dato : 03-10-05 21:58

vi er en stor guild i guildwars du kan finde mer ud om os i forumet her
www.guildwars.dk/forum
vi hedder BloodOfLuzifer.

Golden Herp
Michael Nielsen

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 04-10-05 22:51

On Mon, 3 Oct 2005 22:58:19 +0200, Michael wrote:

> vi er en stor guild i guildwars du kan finde mer ud om os i forumet her
> www.guildwars.dk/forum
> vi hedder BloodOfLuzifer.

Hej, tak! Men der skete faktisk det at kort efter jeg havde postet min
besked kom jeg med i en guild. Men ellers tak!

--
Now Playing:

Fra : Jacob

Dato : 08-10-05 08:47

Held og lykke med spillet.
Spørg om noget, hvis det er i tvivl. Jeg vil anbefale at følge med på
www.guildwarsguru.com

/ Jacob aka. Daren
http://www.daren.cjb.net