WWII tank commander
Fra : guf

Dato : 03-10-05 19:14

Jeg er nået til 4. bane i nævnte spil og har skudt alle fjendtlige kampvogne
og soldater og skal så foretage mig noget i forbindelse med toget men hvad?

Håber der er nogle der kan hjælpe.

Guf

P.S. Så syntes jeg det er et ret ringe spil, men nu jeg har købt det skal
det også gennemføres.

Fra : TommyF

Dato : 04-10-05 14:34

On Mon, 3 Oct 2005 20:14:09 +0200, "guf" <guf11XXX@XXyahoo.dk> wrote:

> [...]
>
>Guf
>
>P.S. Så syntes jeg det er et ret ringe spil, men nu jeg har købt det skal

Ja, lol, jeg gik gennem banerne på ca: 3 timer, det er ski for
dårligt, hvis man holder sig i sikkerhed bag de andre tanks så sker
der ingenting og man kan stille og roligt plukke modstanderne, også
ved hjørner, der kan man også bare skyde lige i kanten uden de
reagerer overhoved, eller kører bagom deres stillinger, så kan man
holde 10 m. bag dem uden de ænser man er der, lol, sjovt er det da men
det er sværere at læse en avis end gennemfører dette spil.

Beklager ikke at kunne hjælpe dig med dit problem,men banerne er for
end til at jeg kan huske hvad jeg lavede på dem, måske hvis du
forklarede lidt mere i detajiler kan det komme frem igen.
---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/

Fra : guf

Dato : 04-10-05 16:38

"TommyF" <tommy_friisFJERNDETTE@broendbybredbaand.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> end til at jeg kan huske hvad jeg lavede på dem, måske hvis du
> forklarede lidt mere i detajiler kan det komme frem igen.

Jeg har krydset en jernbanebro sammen med en allieret kampvogn og har
elimineret 6 fjentlige kampvogne og et par soldater. Tilbage står der en
række togvogne ved siden af et indhegnet område. I objektlisten kan jeg se
at jeg skal indtage stationen men jeg kan ikke finde flere fjender og hvis
jeg prøver at køre forbi toget sprænger jeg i luften.

Jeg håber dette kan hjælpe på din hukommelse.

Hilsen Guf

Fra : TommyF

Dato : 05-10-05 15:30

>Jeg håber dette kan hjælpe på din hukommelse.
>
>Hilsen Guf

Utroligt, det er ikke mere end 3 dage siden jeg kørte spillet igennem,
og det er helt blankt, jeg kan huske broen man skal over efter den
første bliver sprængt i luften, men derefter er det bare tåget.....

Men det siger bare lidt om hvoe ensartet det game er, dog er knaldet
og rekylet dog en ren fornøjelse af den helt store type..

Objest listen og mappet brugte jeg ikke, jeg skød bare på alt jeg
kunne skimte i tågen, kampvogn eller kanon på god afstand og så skød
de ikke igen....

Fra : guf

Dato : 05-10-05 19:13

> [...]
>
> Objest listen og mappet brugte jeg ikke, jeg skød bare på alt jeg
> kunne skimte i tågen, kampvogn eller kanon på god afstand og så skød

Jeg må bare prøve mig frem, men tak for dit forsøg.

Guf

Fra : TommyF

Dato : 06-10-05 14:47

Sørgeligt nok, ja, jeg kiggede lige på mih HD om filerne stadig lå der
men det eneste der var, var en log fil, savegames var slettet.

checkpoints.txt l¨å i saved game diret, prøv at save undertexten og
put txt filen i game save diet, måske kan du hoppe til bave 5, jeg
tror det nu ikke.

Filen checkpoints.txt

Level 1-Complete
09/23/05
none
data:profiles/pictures/CobraScreen01.tga
Level 2-Complete
09/23/05
none
data:profiles/pictures/CobraScreen02.tga
Level 3-Complete
09/23/05
none
data:profiles/pictures/LoireRiverScreen01.tga
Level 4-Complete
09/23/05
none
data:profiles/pictures/LoireRiverScreen02.tga
Level 5-Complete
09/23/05
none
data:profiles/pictures/NancyScreen01.tga
Level 6-Complete
09/23/05
none
data:profiles/pictures/NancyScreen02.tga
Level 7-Complete
09/23/05
none
data:profiles/pictures/BastogneScreen01.tga
Level 8-Complete
09/23/05
none
data:profiles/pictures/BastogneScreen02.tga
Level 9-Complete
09/23/05
none
data:profiles/pictures/GothaScreen01.tga
Level 10-Complete
09/23/05
none
data:profiles/pictures/GothaScreen02.tga

---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/