PowerPoint - gå til start uden klik
Fra : Thïngmand

Dato : 03-10-05 11:50

Jeg har lavet en billede slideshow i PowerPoint med en indvalgsside i
starten hvor man vælger de forskellige billedkatagorier. Ved afslutning af
dias i den enkelte katagori skal den så hoppe til startsiden. Det kan jeg
sagtens få den til med museklik, men hvordan får jeg den til at gøre det
aut. efter x antal sekunder?

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : Jan Kronsell

Dato : 03-10-05 21:35

"Thïngmand" <michael@thingmand.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> sagtens få den til med museklik, men hvordan får jeg den til at gøre det

Jeg kan tage fejl, men jeg mener ikke at du kan gøre det automatisk. En
mulighedhed er måske at installere noge af Shyam Pillais
hændelsesfunktioner, men jeg kan ikke huske om der lige er en timet
funktion, der skifter til første dias. Prøv evt selv at se efter på
http://skp.mvps.org/

Jan

Fra : René

Dato : 06-10-05 16:53

Hej

Er det muligt at få sin menu på dansk, i en engelsk office 2003 ?

Hvis ja, hvordan ?

Eller skal jeg ud og købe en ny dansk ver.

MVH

René

Fra : Jan Kronsell

Dato : 06-10-05 17:20

"René" <fredjemFJERN230@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej
>

> Er det muligt at få sin menu på dansk, i en engelsk office 2003 ?
>
> Hvis ja, hvordan ?
>
> Eller skal jeg ud og købe en ny dansk ver.

Hvis ikke du har en Enterprise Edition (og altså er en større virksomhed,
skal du købe en dansk version). Hvis du enterprise Editrion kan du købe
Multilanguage Support Pack, men den sælges kun til nævnte version af Office.

Jan

Fra : René B

Dato : 06-10-05 18:13

> [...]
> skal du købe en dansk version). Hvis du enterprise Editrion kan du købe
> Multilanguage Support Pack, men den sælges kun til nævnte version af

Tak, så må jeg ud at købe en ny ver. på dansk.

MVH

René