Guildwars sammenlignet med WoW
Fra : Tonny

Dato : 03-10-05 11:00

Hej,

Jeg har nu spillet WoW siden februar men er begyndt at kede mig i
spillet. Jeg synes at der er for meget ventetid når man skal lave
grupper eller vil spille noget PvP i en af battlegrounds'ene.

Jeg overvejer nu at gå igang med GuildWars, da det ser ud til at ligne
WoW en del eller hur? Er der nogle af jer der også har skiftet fra WoW
til GW og kan i anbefale spillet og hvorfor? udover at det er gratis at
spille, efter at man har købt spillet.

Hilsen
Tonny

PS: Hvis der er nogle som har nogle gode råd til hvilken character man
vælger eller gode links til sider om spillet, hører jeg også gerne dette

Fra : Nacrow

Dato : 09-11-05 06:45

hey... jeg har spillet guildwars, og har set min fyr spille wow... vil sige
til dig... det bedst at forblive på wow... for den er meget svær...
(underlig kan man sige) og når du går ud af byerne, så kan du se INGEN!!
medmindre du er i gruppe med dem... hvis du er selv så går du rundt og har
ikke kontakt med andre end de char. som er i spillet uden for byen... (dem
man får opgaver af og det) samt kan du kun blive til level 20 og ikke
mere... du kan ikke skifte uniform kun våben... og som det sidste
negative... på et tidspunkt kan du gå videre i noget kamp... man blir helt
forvirret... og aner ikke hvad der foregår... men du går i kamp med andre
brugere... efter det, er du videre i spillet... som er MEGET sværre... du
dør med det samme og de meget sværre... det som en bruger på 20 level (wow)
som skal kæmpe mod et dyr på level 23... det os ufattelig svær... (har set
det)

det er hvad jeg kan sige om spillet... hvis du stadig ønsker det så
værsågod... men har advaret dig om det dårlige ved spillet... også må andre
sige hvad de vil :) dette er kun min og kærestens mening...