Telefon numre Outlook 2002 / WM 2002 SE
Fra : Jens U

Dato : 02-10-05 22:48

Jeg har en PDA med telefon og når jeg synkroniserer mine kontakter med Outlook 2002
ændre den formatet på numrene til Outlook's +xx xx xx xx xx (+45 12 34 56 78)
Det format understøtter min telefon ikke ved modtagelse af opkald,
den vil kun vedkende sig xxxxxxxxxx (+4512345678)
hvordan tvinger jeg Outlook 2002 til ikke at sætte mellemrum ind mellem talende,
har ikke kunne finde nogle form for indstilling muligheder, men det er måske i
registreringsdatabasen ændringen skal laves.
Google har ikke kunnet hjælpe mig.

--
Hilsen Jens,
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X