BF2 - 1.03 om få dage + nyt map
Fra : BuFFerz

Dato : 02-10-05 21:04

Lidt nyt om BF2 1.03

Det gamle BF1942 map 'Wake Island'
kommer til BF2 i en nutidig version.

Mere info om 1.03:
EA: http://kortlink.dk/eagames/23rn
BT: http://kortlink.dk/boomtown/23rp

--
/B
www.Yoo.dk

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 02-10-05 21:39

"BuFFerz" <nospam@tomesdfsdfs.dfsklh> skrev i en meddelelse
> Lidt nyt om BF2 1.03
>
> Det gamle BF1942 map 'Wake Island'
> kommer til BF2 i en nutidig version.
>
> Mere info om 1.03:
> EA: http://kortlink.dk/eagames/23rn
> BT: http://kortlink.dk/boomtown/23rp

Det lyder jo meget godt det meste, men "Commander scoring - No more TKs from
Artillery!" kunne godt blive et problem.

mvh Frank

Fra : Casper Bang

Dato : 02-10-05 21:47

> Det lyder jo meget godt det meste, men "Commander scoring - No more TKs
> from Artillery!" kunne godt blive et problem.

Naa, spillerne på jorden får warning i god tid til at komme væk hvis der er
artellery... og der er jo altid mulighed for at stemme ham ud .)

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-10-05 21:55

In article <43404423$0$9303$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, Frank K. Jensen wrote:

> Det lyder jo meget godt det meste, men "Commander scoring - No more TKs from
> Artillery!" kunne godt blive et problem.

Som en der har spillet meget som commander, så er det altså irriterende at
blive auto-kicked fordi lallende idioter stormer ind i artilleriområder.
Det er bedre de lærer at stikke af når advarslen kommer.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 02-10-05 23:10

> Som en der har spillet meget som commander, så er det altså irriterende at
> blive auto-kicked fordi lallende idioter stormer ind i artilleriområder.
> Det er bedre de lærer at stikke af når advarslen kommer.

Jamen, det giver jeg jer begge ret i. Det er bare lidt surt, hvis man ligger
et eller andet sted og evt. beskytter et flag, og så man skal til at tage
benene på nakken for ikke at blive ramt. Oh well, det går nok.

Andre lignende ting jeg kunne tænke mig blev ændret er:

- Ingen TK for claymores og miner, hvis de har ligget der i et stykke tid
(så man ikke bare kan smide dem og lave TK med vilje)

- Ingen eller mindre straf for selvmord. Surt at blive staffet for at ofre
sig for sagen

mvh Frank

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 03-10-05 20:40

> Som en der har spillet meget som commander, så er det altså irriterende at
> blive auto-kicked fordi lallende idioter stormer ind i artilleriområder.
> Det er bedre de lærer at stikke af når advarslen kommer.

Med det sagt skal Commanderen selvfølgelig også tænke sig
om inden der bliver brugt artillery.

/Kenneth Iversen

Fra : Thor

Dato : 03-10-05 12:08

> Det gamle BF1942 map 'Wake Island'
> kommer til BF2 i en nutidig version.

Øv, jeg ville hellere have haft Invasion of Philippines, men Wake er #2 på
min liste over fede BF1942 maps så .....

Hilsen Thor

Fra : Jakob

Dato : 04-10-05 04:29

In article <434110f5$0$67257$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
invalidmail@mail.not says...

> Øv, jeg ville hellere have haft Invasion of Philippines, men Wake er #2 på
> min liste over fede BF1942 maps så .....

Men wake må da være ALT for lille til BF2 men det er sgu en sjov ide

--
Venlig hilsen

Jakob