Sims 2 Nightlife - eng -> dk?
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 02-10-05 17:33

Jeg har købt den engelske version af Sims 2 Nightlife.

Er det muligt at lave sproget om til dansk?

Fra : Per Nielsen

Dato : 02-10-05 18:00

Mads Jakobsen wrote:
> Jeg har købt den engelske version af Sims 2 Nightlife.
>
> Er det muligt at lave sproget om til dansk?

Har du installeret den ovenpå en dansk version af The Sims 2?

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 02-10-05 18:22

> Har du installeret den ovenpå en dansk version af The Sims 2?

Ja, det har jeg nemlig.
Har DK-versionerne af Sims 2 og University, men købte Nightlife ved
www.cd-wow.com

Fra : Per Nielsen

Dato : 02-10-05 18:38

Mads Jakobsen wrote:
> Ja, det har jeg nemlig.
> Har DK-versionerne af Sims 2 og University, men købte Nightlife ved
> www.cd-wow.com

Og jeg har:

The Sims 2 dansk
University engelsk
Nightlife dansk

Efter installation af University startede det fint nok op med danske
tekster. Manualen var så bare på engelsk. Det kunne min datter ikke bruge
til så meget, så denne gang sikrede jeg mig at jeg fik fat i en dansk
version (Nightlife), dvs. med dansk flag på frontcover.

Så jeg ved ikke lige hvor dit problem evt. ligger? Kan ikke lige huske om
man skal vælge dansk under installationen? Måske nogen ved om man kan ændre
sprog et eller andet sted i spillet?