Day of defeat:s
Fra : Fortis

Dato : 02-10-05 17:21

Hvad er egentlig system kravet til DODS standalone versionen??

---100% Asshole----------
www.wulffmorgenthaler.com

Fra : BuFFerz

Dato : 02-10-05 17:48

> Hvad er egentlig system kravet til DODS standalone versionen??

Samme krav som til HL2 - kan ikke lige finde dem pt.

Men hvis du vil have de nye lyseffekter med, skal du have en computer
der nærmersig high-end (3Ghz+, 1gb+ ram, 400mhz+ GPU) noget i den stil.

Men som sagt kan du fint spille DOD: Source under samme krav som HL2.

/B

Fra : BuFFerz

Dato : 02-10-05 17:50

HL2:

Minimum System Configuration

* 1.2 GHz Processor
* 256MB RAM
* DirectX 7 capable graphics card ***
* Windows 2000/XP/ME/98
* Mouse
* Keyboard
* Internet Connection **
* CD or DVD rom drive (retail version only) *

Preferred System Configuration

* 2.4 GHz Processor
* 512MB RAM
* DirectX 9 capable graphics card

Fra : Silver

Dato : 02-10-05 19:17

> [...]
> * Keyboard
> * Internet Connection **
> * CD or DVD rom drive (retail version only) *

Kører mit glidende i 1600x1200x32 med 4xAA.

Sys

2.4 GHz
1 Gb ram pc2700
Ati Radeon 9700 Pro
Win Xp
2565/512 linje.

Mvh
[SNAFU]SilverFoot

Fra : Ivan

Dato : 03-10-05 17:41

> Kører mit glidende i 1600x1200x32 med 4xAA.
>
> Sys
>
> 2.4 GHz
> 1 Gb ram pc2700
> Ati Radeon 9700 Pro
> Win Xp
> 2565/512 linje.

Må man spørge hvor mange FPS du får ved den opløsning?