Fra : Jesus-loves-you

Dato : 02-10-05 14:09

----- Original Message -----
From: "Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven>
Newsgroups: dk.livssyn.kristendom
Sent: Sunday, October 02, 2005 3:03 PM
Subject: Åbent brev til Højesteret (complain) - Was: Blasfemisk
højesteretskendelse vedr. reinkarnation i Folkekirken

****************** The message **************************************

Til Højesteret,

OUTPUT-ordre-time:
2005-10-02, CET 11:44:12, delay -0:00:54

Complain

Copies:
Folketinget
Newsgroup: news:dk.livssyn.kristendom

"Jesus-loves-you" skrev
4458 news:OhxYe.68602$Fe7.231291@news000.worldonline.dk

[ ... ]

> Kirken er en *privat* organisation (hvor Kristus Jesus er ejermanden), med
> klare interne definitioner angivet i Bibelen.
>
> *Ingen* Grundlov - ej heller den danske - kan omstøde dette.
[ ... ]
> Der er derfor IKKE tale om en art *magtmisbrug* mht. menighedsrådets og
> præstens beslutning.
>
> Mht. Kirkelovene burde I have *undersøgt* definitionerne i Bibelen, og
> først herefter hvae afsagt en kendelse vel-og-mærket i overensstemmelse
> med Ordet°.
[ ... ]
> Krænkelsen af Guds-terrirorium består altså i, at I gjorde jer til
> såkaldte "guder" på Kirkens bekostning, hvilket jeg kun dybt kan
> beklage ...
>
> Dersom den danske Grundlov havde været *ophavsmanden* til Kirken, så havde
> I fået medhold!
>
> Men dét er IKKE tilfældet.
>
> Det er korrekt, at Gud lader sig spotte ... (og Jesus sagde jo også på
> Korset°: Tilgiv dem, for de ved ikke, hvad de gør) ... Men Gud lader sig
> ikke spotte i al evighed.
>
> Forlad derfor venligst *Guds* territorium.

News:
(2005-10-01, Iraq-time ca. 12:20-40)
Danish soldier killed by enemies.

Memory on:
4364 news:CLjWe.67895$Fe7.229124@news000.worldonline.dk
4366 news:4yyWe.67955$Fe7.229131@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> 2005-10-01, ...

Hmm ... das war nicht so gut ...

Ihukom hvordan det gik Jødefolket, dengang de skulle indtage byen Aj
(Joshua 7).

Eller ihukom hvordan det gik sidste gang en *Øvrighedsperson* (Statsminister
Anders Fogh Rasmussen) ligeledes fremturede med blasfemiske udtalelser.
Dengang blev en hel bydel jævnet med jorden ... !!!
3162 news:fqnid.62319$Vf.3049977@news000.worldonline.dk

I bringer jo *hele* vort land i fare med Jeres blasfemiske opførsel !!!

I ægger Herren til strid (4.Mos.16,46-48).

How folish can a man (DK-Højesteret) be (file 4364: He.12,6) ?

Are You blind, or what ?

I kan IKKE være det bekendt, hverken overfor vores soldater i Irak (og andre
steder) eller den danske befolkning ...

Vær derfor sød og *omvend* Jer nu!

Todays Keyword (received from the local Church°):

(Gud ønsker at velsigne)

Jeg vil forandre jer indefra ved at give jer et helt nyt hjerte,
der længes efter at gøre det rigtige,
og en ny ånd i jeres indre, så I lærer
en helt ny måde at tænke på.

Jeg vil tage jeres stolte, hårde stenhjerte fra jer
og skifte det ud med et føjeligt kødhjerte.

Og jeg vil sende min Ånd ind i jer,
så I adlyder mine love og gør,
hvad jeg befaler jer.

Ezekiels Bog 36,26-27

DADDY-Break:
(2005-10-02, CET 13:30)
- "Jeg ønsker at velsigne Jer alle, men I må først ... [loyalitet, *1] ..."

*1:
Ordet ej 100% sikkert.

Blasfemien må - med andre ord - bringes til ophør!

Respekter derfor venligst Kirkens úkrænkelighed, fordi den er Guds ejendom,
akkurat som I jo også har skrevet i Jeres Grundlov § 72, at "boligen er
ukrænkelig".

Heaven-Break:
(2005-10-02, CET 13:41:55, delay -0:00:54)
- "Amen."

-

Internal:

DADDY-Break:
(2005-10-02, CET 13:55:23, delay -0:00:54)
- "Det skal Jeg nok (bad: Herre, se i nåde til Danmark og det danske folk.
Ihukom at vi blot er úforstandige skabninger)."

Giv os, o Gud, et nyt rent hjerte og en lyst til at gøre det gode.

Heaven-Break:
(2005-10-02, CET 13:57:00, delay -0:00:54)
- "Amen."

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 02-10-05 14:11

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

Undskyld ... einem smutter. Den skulle have været sendt til Folketinget og
Højesteret. Sorry.

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4559

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 03-10-05 07:52

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse
> "Jesus-loves-you" skrev
>
> [ ... ]
>
> Undskyld ... einem smutter. Den skulle have været sendt til Folketinget og
> Højesteret. Sorry.

Hvis du har tænkt dig at sende den til Folketinget
og Højesteret, skal du nok stramme en hel del op
på indholdet, så andre end dig selv kan forstå det.

Mvh.Bodil.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-10-05 08:18

"Bodil Grove Christensen" skrev

[ ... file 4558B + 4559 ... ]

> Hvis du har tænkt dig at sende den til Folketinget
> og Højesteret, skal du nok stramme en hel del op
> på indholdet, så andre end dig selv kan forstå det.

Tja ... dét skal du da nok have ret i, Bodil.

Min erfaring er, at mange folk er arrogante, selviske og egenkærlige, så
ligemeget *hvordan* et brev bliver udformet, negligeres det som oftest.

Hvis du *nærlæser* teksten vil du dog konstatere følgende:

> News:
> [...]

Der er - med andre ord - IKKE tale om en hel "almindelig" henvendelse.

Måske er det uklogt; ja ligefrem *dumt* at negligere henvendelsen !!!

-

Øh ... noget helt andet er, Bodil, at jeg i den senere tid har spurgt flere
mennesker om en *konkret* hændelse, og jeg vil også meget gerne høre din
mening, for skønt vi nok aldrig bliver helt enige mht. vore religiøse
standpunkter, mener jeg, at 2 hoveder dog tænker bedre end blot et ...

Sagen er følgende:

-

7 dage *før* Tsunami-katastrofen, indtraf der en højst besynderlig hændelse:

Newsgroups: dk.politik
Date: Sunday, December 19, 2004 11:53 PM (DK-sommertime 2005)
Subject: Warning to Muslim World no 1 - Cosmic catastrophes (Jakarta,
Indonesia)
3481 news:wMmxd.76414$Vf.3620617@news000.worldonline.dk

=== citat start ===

TV2 TTV s121 Søn 19 Dec (2004, CET) 21.34.36

Eksplosion menes ar være meteorit

En mægtig eksplosion hørtes over den
indonesiske hovedstad Jakarta søndag,
efter, hvad der menes at have været en
meteorit, var blevet set trækkende en
stribe efter sig hen over himlen.

Der blev slået alarm efter eksplosio-
nen, der kommer netop som landet er i
nært forestående terrorangreb, skriver
Ritzau.

Men astronomer siger, at braget sand-
synligvis skyldes en stor meteorit, som
eksploderede nær jorden

19. dec 08:20 (CET, red.)

=== citat slut ====

En tilfældighed ?

eller ...

Kunne der være tale om et varsel, som vi blot ikke forstod at tyde
(dengang) ?

-

Indenfor videnskab siger man (vist nok), at den mest simple og enkle
forklaring som oftest er den rigtige.

Sandsynligheden for at der var tale om en tilfældighed, er yderst ringe.
Hændelsen var ret usædvanlig. Under kold-krigen kunne dette jo have udløst
en atomkrig!

Vi kan også så godt som udelukke, at Homo sapiens var involveret, fordi man
jo i sagens natur endnu ikke (her på jorden) er i stand til at forudse disse
jordskælv. Og havde man kunnet det, mon ikke man så ville have advaret
menneskene i området.

Tilbage står den teoretiske mulighed, at aliens (Liv-2) "placerede"
meteoret.

På den foranledning besluttede jeg mig for at gøre et eksperiment:

Lørdag aften den 2. april 2005 annoncerer jeg på
news:dk.livssyn.kristendom - med kort varsel - at en yderst interessant
film, Independence Day, nu vises på Dansk TV, se evt. ...
3772 news:EGB3e.109198$Vf.4159064@news000.worldonline.dk
(benyt http://www.google.dk/grphp idet indlægget nu er forældet på serveren)

Denne film er tidligere blevet brugt symbolsk, se evt. i arkivet:
Searchstring: 99-02-25.IRA
Letter to Iran feb. 1999
1617 news:DgP0c.102635$jf4.6168631@news000.worldonline.dk

> Code "Independence day, tape-time:
> 1:37:16-1:38:37":

Klokken 22:06 samme aften - præcis da filmen on-line går fra den 3/7 til den
4/7 (vi taler om blot ét minuts præcision) - "overflyves" det østlige
Danmark af et meteor. Se evt. dokumentation ...
3810 news:omx4e.109919$Vf.4166079@news000.worldonline.dk

Mit spørgsmål til dig lyder:

Kunne der - teoretisk set - være *intelligens*
bag disse meteor-hændelser ?

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4565

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-10-05 10:22

"Jesus-loves-you" skrev
4565 news:sX40f.69619$Fe7.235030@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Der er - med andre ord - IKKE tale om en hel "almindelig" henvendelse.
>
> Måske er det uklogt; ja ligefrem *dumt* at negligere henvendelsen !!!

Interrupt from a servant-of-Jesus-Christ:
(2005-10-03, CET 10:34-11:10)

Todays Keyword from Løsensbogen ( www.lohse.dk )
Monday, 3. October 2005

GT:

Thi Jeg er med dig, lyder det fra
HERREN, for at *frelse* dig ...
(Jer.30,11)

NT:

" ... Sandhedens Ånd ... bliver hos jer og skal være i jer."

Heaven-Break:
(2005-10-03, CET 11:19)
- "Amen."

Herre. Vi takker Dig for Din frelse°. Se i nåde til Danmark ...

DADDY-Break:
11:20
- "Jeg vil ... se i nåde ... til dit folk."

Thank You, Lord ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4567

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-10-05 11:41

"Jesus-loves-you" skrev
4567 news:tM60f.69633$Fe7.235058@news000.worldonline.dk

[ ... ]

> [...]
>
> DADDY-Break:
> 11:20
> - "Jeg vil ... se i nåde ... til dit folk."

Interrupt from (HQ) ...
(2005-10-03, CET 12:35)
4543 news:x0W_e.69310$Fe7.233468@news000.worldonline.dk

Be happy ... You *also* got a friend out there ...

The break came, when I was listning to the music:
> So ... when a "man" loves a "woman", he can do her no wrong ...

Heaven-Break, perhaps 2304, ET (?):
(2005-10-03, CET 12:36)
- "Med hilsen fra os."

Info: 4568 news:vF70f.69647$Fe7.235068@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4569

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-10-05 11:57

"Jesus-loves-you" skrev
4569 news:%V70f.69650$Fe7.235472@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> [...]
>
> Be happy ... You *also* got a friend out there ...
>
> The break came, when I was listning to the music:

Gå Brudgommen° i møde ...

DADDY-Break:
(2005-10-03, CET 12:54:48, delay -0:00:54)
- "Det må I gerne."

Thank You, DAD ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4570

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-10-05 12:31

"Jesus-loves-you" wrotes
4571 news:j880f.69653$Fe7.235445@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Gå Brudgommen° i møde ...

Spirit-of-God "attack"

The clock was around 13:20 - ... its still here ...

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4571

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 03-10-05 15:05

> [...]
> ligemeget *hvordan* et brev bliver udformet, negligeres det som oftest.
>
> Hvis du *nærlæser* teksten vil du dog konstatere følgende:

Tro mig, jeg har nærlæst din tekst.
Det var derfor, jeg sagde, at du ville have strammet teksten
gevaldigt op, ellers risikerer du afvisning straks.

Mvh.Bodil.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-10-05 17:13

"Bodil Grove Christensen" skrev

[ ... file 4565 ... ]

> Tro mig, jeg har nærlæst din tekst.
> Det var derfor, jeg sagde, at du ville have strammet teksten
> gevaldigt op, ellers risikerer du afvisning straks.

Man kan godt høre, at det IKKE er *din* ægtefælle, som er død ...

-

Og mht. mit spørgsmål til dig:

> Kunne der - teoretisk set - være *intelligens*
> bag disse meteor-hændelser ?

Var det muligt at frivriste en udtalelse fra dig desangående ?

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4576

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-10-05 20:38

Jesus-loves-you wrote:
> "Bodil Grove Christensen" skrev
>
> [ ... file 4565 ... ]

> Man kan godt høre, at det IKKE er *din* ægtefælle, som er død ...

Hvad er det dog, du snakker om?

Hvis ægtefælle mener du er død?

Hør her, Mogens: Som du sikkert er bekendt med, så modtager diverse
organisationer og institutioner dagligt stakkevis af breve fra
sindslidende personer, som mener at formidle "vigtige budskaber til
Menneskeheden". (Og så har jeg da slet ikke nævnt kendte personer, som
privat modtager ubehagelig post fra psykotiske beundrere, de såkaldte
"stalkers". Jeg ved ikke om du har hørt om dem i ugebladene eller f.eks.
kender den uhyggelige Eminem-sang "Stan" som omhandler en sådan
psykotisk beundrer, der i sangen ender med at slå sig selv og sin
gravide kone ihjel som følge af sine vrangforestillinger.)

Som Bodil ganske rigtigt påpeger, så udskiller dine mærkelige skriv sig
ikke påfaldende fra alle mulige (andre?) storhedsvanvittige sindlidendes
vrangforestillings-"budskaber", hvorfor der ikke er grund til at tro at
nogen overhovedet gider at læse det. Man skal ikke ret mange linjer ned,
før en eventuel læser når til dèn sørgelige, umiddelbare konklusion, at
der er tale om en dybt sindslidende persons skriveri.

Jeg beklager meget at det tilsyneladende er nødvendigt at fortælle dig
dette så lige på og råt, men jeg har jo selv advaret dig om dette
mærkelige "datasprog" og dine "Daddy-breaks", og jeg er faktisk temmelig
bekymret over at du tilsyneladende desværre selv mener at det skulle
give mening for udenforstående.

Sandsynligheden taler snarere for at din post/e-mails filtreres fra og
"arkiveres lodret", dvs. ignoreres og smides ud, medmindre nogen
virkelig tager dine - til tider ret ubehagelige! - "Daddy"-trusler
alvorligt og evt. mistænker dig for at ville være i stand til at bruge
vold som følge af dine temmeligt abstrakte forestillinger om at
kommunikere med udenomjordiske væsener gennem dit tekst-tv og din radio.

Jeg synes selv vi har snakket temmeligt godt om astromi og lignende
videnskabelige emner, men når du opfører dig som nu, hvor du
tilsyneladende slår over i noget, der simpelthen ikke kan skelnes fra
rablende psykose, må jeg insisterende gentage mit oprigtigt velmente råd
om at du snart får opsøgt en psykiater og får noget kvalificeret hjælp
med dine problemer. Også selv om du måske ikke selv mener at være syg,
hvilket din mærkelige snak om "eksperimenter" og dokumentation" (som så
vidt jeg kan se altså bare ikke umiddelbart giver det mindste mening for
nogen af os andre?) desværre synes at underbygge.

Jeg vil nødig se stiltiende på at du en dag kan begynde at blive til
fare for dig selv og/eller dine omgivelser som følge af dine indre
forestillinger.

Anders Peter Johnsen

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-10-05 21:28

"Anders Peter Johnsen" skrev

[ ... file 4576 ... ]

> [...]
>
> Jeg vil nødig se stiltiende på at du en dag kan begynde at blive til
> fare for dig selv og/eller dine omgivelser som følge af dine indre

Jeg vil meget gerne læse og svare på dette indlæg, Anders, men du svarede
mig faktisk ikke på mit forrige indlæg til dig, og det er jeg faktisk ked af
Anders, fordi du kunne bidrage med noget nyttigt.

Jeg tillader mig derfor at gentage mit indlæg her:

( 4560 news:aZR%e.69558$Fe7.234060@news000.worldonline.dk )

Hvorom alting er, Anders, har min *sekundære* intention (med min henvendelse
til dig) været, at få dig til at bedømme en *konkret* sag (se fil 4430), men
vi er desværre kommet lidt ud af kurs.

Jeg vil derfor gerne tage meteor-hændelsen op den 2. april 2005.

På Anton Norup Sørensen's hjemmeside (ham, der optog billederne af meteoret)
opgiver han *kun* 4 sådanne hændelser på et helt år, skønt han har
web-camera'et tændt hele døgnet året rundt. Se evt.
http://www.astro.ku.dk/~norup/webcam/trig_log.html

Det er altså IKKE noget, som sker særlig ofte.

Hvordan kan det så være, at ildkuglen *netop* lige kommer mens jeg foretager
mit eksperiment, og så oven-i-købet lige når filmen skifter scene til den 4.
juli (unøjagtigheden ligger på *under* ét minut) ?

Det kan altså bare ikke lade sig gøre, ved mindre *nogen* BEVIDST "lod
hændelsen ske".

PS.
Jeg er ikke videnskabsmand, men jeg er dog realist: Jeg tror således IKKE
på, at "moder"-natur kan tænke by itself !!!

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4580

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-10-05 22:26

Jesus-loves-you wrote:
> [...]

> mig faktisk ikke på mit forrige indlæg til dig, og det er jeg faktisk ked af
> Anders, fordi du kunne bidrage med noget nyttigt.

Desværre en sørgeligt forventelig reaktion, men okay, du insisterer jo
konstant på at snakke om dette "eksperiment", som jeg altså bare ikke
forstår ret meget af.

> [...]
> til dig) været, at få dig til at bedømme en *konkret* sag (se fil 4430), men

Jeg mener sådan set at det om nogen er dig selv, der insisterer på at
bringe vor snak ud af kurs...

Jeg kan simpelt ikke finde ud af, hvad dit "spørgsmål" skulle gå ud på.

Du beder mig tilsyneladende vist om at "bekræfte" eet eller andet
"forsøg" du mener at have foretaget?

> [...]
> http://www.astro.ku.dk/~norup/webcam/trig_log.html
>
> Det er altså IKKE noget, som sker særlig ofte.

Siger hvem? Anton Norup Sørensen?

Dækker hans kamera hele himmelkuplen? (Altså horisonten 360 grader rundt
og fra 0 til 90 grader over den?) Og har du husket at tage forbehold for
noget så almindeligt som overskyet dansk vejr?

Det er jo ikke ligefrem topklasse-astronomisk udstyr, men blot et
almindeligt webcam med en føler, vi her har med at gøre.

Så er det således, du når til dèn konklusion at det skulle være
"sjældent" med near-miss meteoritter/stjerneskud?

Endsige at eet meteornedfald skulle kunne "bevise" eet eller andet?

> Hvordan kan det så være, at ildkuglen *netop* lige kommer mens jeg foretager
> mit eksperiment

Jeg forstår jo i udgangspunktet ikke hvad pokker det er for et
"eksperiment", du snakker om?

Allerede her er det, jeg mener at du hyperassocierer mellem
begivenheder, som bare ikke nødvendigvis har med hinanden at gøre.

Hvad er det du mener, der skulle have sammenhæng med et umiddelbart
ganske tilfældigt meteornedfald at gøre?

> [...]
> juli (unøjagtigheden ligger på *under* ét minut) ?
>
> Det kan altså bare ikke lade sig gøre, ved mindre *nogen* BEVIDST "lod

Hvilken hændelse?

I forhold til hvad?

Hvad er det for en "sammenhæng", du tilsyneladende selv mener at dette
"eksperiment" skulle bevise?

Hvis der altså overhovedet er nogen?

Er det egentlig ikke bare løsrevne spekulationer, når det kommer til
stykket?

Jeg tror altså desværre fortsat at det er din egen psyke, der spiller
dig et puds og indgiver dig fikse ideer.

For slet ikke at tale om denne "Daddy-stemme", som du jo altså åbenbart
mener at "høre" eller "opfatte" på een eller anden måde?

Jeg fatter mildest talt ikke et hujende suk af, hvad det er du således
har gang i med dine tråde, hvor du tilsyneladende i mange tilfælde
desværre udelukkende besvarer dine egne mails.

Der er altså et tydeligt kommunikationsproblem her og som afsender er
man normalt ansvarlig for at budskabet kan forstås af modtageren. Alt
andet ville jo være direkte urimeligt.

Du mister dine læsere, når du skriver uforståeligt i "datasprog" om de
såkaldte "Daddy-inputs". Hvad er det egentlig, du så gerne vil kommunikere?

Er du i stand til at formulere det blot nogenlunde forståeligt for os
almindelige dødelige? Det bliver du i hvert fald nødt til, hvis du vil
kommunikere med din omverden og ikke bare - på sigt - skrive sammen med
dig selv.

Du har allerede bevist over for mig at du faktisk kan skrive indlæg uden
disse totalt meningsforstyrrende elementer, så jeg vil virkelig håbe
at du vil prøve at holde dig til at anvende et forståeligt, almindeligt
dansk.

Anders Peter Johnsen

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 04-10-05 11:14

"Anders Peter Johnsen" skrev

[ ... file 4580 ... ]

> Desværre en sørgeligt forventelig reaktion, men okay, du insisterer jo
> konstant på at snakke om dette "eksperiment", som jeg altså bare ikke
> forstår ret meget af.

Anders ... jeg forsøger at være så ærlig overfor dig som overhovedet mulig:

Jeg er således bekendt med, at skitzofrene (og andre) har denne type
reaktion, men der er en anden bevæggrund til, at jeg opprioriterer
"eksperimentet":

"Programmet" er - for mange år siden - løbet ud af kontrol. Det ser ud som
om, "det" kan tænke *selvstændigt*.
(tag' nu ikke denne formulering alt for bogstaveligt mht. "programmet")

(The "Program" is OUT-OF-CONTROL. It seams like, "it" can think by itself.)

2 punkter er derfor nødvendige for mig at færdigbehandle:

1. Check-point
Dette emne drøftede jeg med dig i forleden, se evt.
4504 news:6_NZe.68930$Fe7.232398@news000.worldonline.dk

Emnet har jeg forsøgt at uddybe overfor Bodil, se evt.
Sent: Tuesday, October 04, 2005 CET 10:15
4583 news:yTq0f.69783$Fe7.235827@news000.worldonline.dk

2. Searchstring: The *Truth*

Ved at delagtiggøre hændelserne med Jer andre og drøfte dem, håber jeg, at
sandheden - før eller sidenhen - vil komme for dagens lys.

Motto'et er:

Du kan narre nogle mennesker altid.

Du har måske narre alle mennesker for en tid.

Men du kan IKKE narre alle mennesker altid ...

Undskyld, Anders, men der kom en *intern* afbrydelse. Ignorér venligt denne
meddelse (da du jo åbenbart ikke kan snuppe det. Det er mig IKKE tilladt at
censurere disse kommunikationer - no matter what).

Heaven-Break (2304, perhaps ET):
(2005-10-04, CET 10:36)
- "Amen."

END-of-Break.

-

Jeg *lover* at jeg nok skal vende tilbage til dette emne, Anders. Mind mig
evt. om det (jeg er desværre ekstrem glemsom).

Læs evt. igen i mellemtiden mit indlæg til dig desangående:
4454 news:KEvYe.68588$Fe7.231330@news000.worldonline.dk

(meget af problematikken *konkretiseres* i dette indlæg)

[ ... angående meteor-hændelsen 2005-04-02 ... ]

> Jeg mener sådan set at det om nogen er dig selv, der insisterer på at
> bringe vor snak ud af kurs...

Som sagt er der tale om en *konkret* sag (jeg er - når alt kommer til alt en
*praktisk* mand)

> Jeg kan simpelt ikke finde ud af, hvad dit "spørgsmål" skulle gå ud på.

Nej, det anede mig.

> Du beder mig tilsyneladende vist om at "bekræfte" eet eller andet
> "forsøg" du mener at have foretaget?

Nej, ikke nødvendigvis *bekræfte*, blot bedømme det ...

> Siger hvem? Anton Norup Sørensen?

Det er for så vidt *mig*, der siger det.

> Dækker hans kamera hele himmelkuplen? (Altså horisonten 360 grader rundt
> og fra 0 til 90 grader over den?) Og har du husket at tage forbehold for
> noget så almindeligt som overskyet dansk vejr?

Øh ... det har jeg faktisk ikke undersøgt. Jeg kontaktede ham forleden dag
udelukkende for at få meteor-hændelses-tidspunktet fastlagt.

Du er velkommen til at kontakte ham (antager jeg) vedrørende dit spørgsmål.

Han E-mail adresse er: norup@astro.ku.dk.fjern
(husk at fjerne "spam-off-filtret")

> Det er jo ikke ligefrem topklasse-astronomisk udstyr, men blot et
> almindeligt webcam med en føler, vi her har med at gøre.

Men dog nok til at *dokumentere* hændelsen.

> Så er det således, du når til dèn konklusion at det skulle være
> "sjældent" med near-miss meteoritter/stjerneskud?

I så fald vil der jo så være tale om snyd (apropos en art *selv-opfyldende*
"profeti")

Der findes en international organisation, som holder øje med dette; idet
meteoritterne jo er meget *eftertragtede* mhp. forskning i solsystemets
dannelse og udvikling.

Den danske afdeling heraf hedder:
Astronomisk Selskabs meteorsektion (ASMS)

På deres hjemmeside over *ildkugler* (hændelsen 2005-04-02 var af en sådan
karakter) læser jeg følgende:

http://as.dsri.dk/sekt/meteor/Ildkugleobservationer02.htm

(NB! Observationerne dækker *hele* Danmark)

=== citat start ===

01 Observationsdato: 2005-01-21
02 Observationsdato: 2005-01-24
03 Observationsdato: 2005-01-28

04 Observationsdato: 2005-02-01
05 Observationsdato: 2005-02-03
06 Observationsdato: 2005-02-13

07 Observationsdato: 2005-03-06
08 Observationsdato: 2005-03-08
09 Observationsdato: 2005-03-20
10 Observationsdato: 2005-03-23

11 Lørdag den 2. april kl 22:08
12 Observationsdato: 2005-04-16
13 Observationsdato: 2005-04-19

14 Observationsdato: 2005-05-18
15 Observationsdato: 2005-05-24
16 Observationsdato: 2005-05-28 *1
17 Observationsdato: 2005-05-28 *1
18 Observationsdato: 2005-05-28 *1
19 Observationsdato: 2005-05-28 *1

20 Observationsdato: 2005-06-27
21 Observationsdato: 2005-06-28

=== citat start ====

*1:
Jeg antager, at der muligvis er tale om samme hændelse.

Bemærk at der - som oftest - er blot en (eller nogle ganske få) vidner til
ildkuglehændelserne, hvor billed-*dokumentationen* endog mangler, hvorimod
2005-04-02 har dusinvis af vidner (og derfor mere pålidelig), se evt. ...
http://www.as-dk.org/sekt/meteor/ildkugle_02_04_05.htm

Medtager vi nu samtlige indrapporteringer i vores lille statistik, giver
dette ialt 21 hændelser for ½ år.

I gennemsnit bliver det ca.

0,0081 % pr. minut. over Danmark (21 stk / 180 d * 24 t * 60 m ).

*Konklusionen* bliver da - for mig at se - i første omgang, at sådanne
hændelser IKKE indtræffer særlig ofte !

Hvis vi omregner de 0,008 %'s sandsynlighed for at meteor-hændelsen *netop*
indtraf, da filmen Independence Day skiftede scene til 4/7, til at gælde
hele filmens længde, bliver sandsynligheden ca. 1,13 % (2t20m).

Altså *fortsat* en meget ringe sandsynlighed !!!

> Endsige at eet meteornedfald skulle kunne "bevise" eet eller andet?

Meteor-hændelsen i sig selv *beviser* INTET. Der er her blot tale om
*indicier*.

> Jeg forstår jo i udgangspunktet ikke hvad pokker det er for et
> "eksperiment", du snakker om?

Jeg må have udtryk mig dårligt. Måske kan følgende indlæg hjælpe dig lidt på
vej:

> [...]

> Jeg tror altså desværre fortsat at det er din egen psyke, der spiller
> dig et puds og indgiver dig fikse ideer.

Se ovenfor.

> [...]
> disse totalt meningsforstyrrende elementer, så jeg vil virkelig håbe
> at du vil prøve at holde dig til at anvende et forståeligt, almindeligt

Se ligeledes ovenfor.

Hav' en god dag, Anders ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4585

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 04-10-05 18:48

Jesus-loves-you wrote:

> Hvis vi omregner de 0,008 %'s sandsynlighed for at meteor-hændelsen *netop*
> indtraf, da filmen Independence Day skiftede scene til 4/7, til at gælde
> hele filmens længde, bliver sandsynligheden ca. 1,13 % (2t20m).

Herregud, menneske, drejer det hele sig egentlig blot om at en tilfældig
dansk fjernsynskanal of 117. gang viser "Independence Day" samtidig med
at nogle amatørastronomer registrerer en near-miss-meteor?

Som du mener er indicium på hvad, nøjagtigt?

At Vorherre subtilt har befalet Menneskeheden at købe et givent mærke
vasketøjspulver, hvis der havde været reklamepause på lige netop dèn
kanal, du så?

Eller måske noget helt andet, hvis det ikke netop er DENNE "vigtige"
Holywood- science-fictionfilm nogle hundrede tusinde danskere har set en
tilfældig aften hvor et lige så tilfældigt meteorit brændte op et sted
over Sydsverige?

Jeg desværre tror du tænker alt, alt for meget i nogle meget, meget
snævre baner...

Jeg kan i hvert fald slet ikke følge dig her.

Anders Peter Johnsen

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 04-10-05 22:01

"Anders Peter Johnsen" skrev

[ ... file 4585 ... ]

> Herregud, menneske, drejer det hele sig egentlig blot om at en tilfældig
> dansk fjernsynskanal of 117. gang viser "Independence Day" samtidig med
> at nogle amatørastronomer registrerer en near-miss-meteor?

ÆVL - TV2 og DR1 har *kun* vist filmen ca. 2 gange i løbet af 5 år !!!

Dernæst *annoncerede* jeg, at hvis De (ET) havde lyst til at deltage aktivt
"in the game", så var muligheden der nu. Se evt. *dokumentationen* herfor
(igen !!!) ...
3772 news:EGB3e.109198$Vf.4159064@news000.worldonline.dk

Statistisk set har jeg *kun* gjort det éen gang on-line.

> Som du mener er indicium på hvad, nøjagtigt?

IKKE nødvendigvis at der ér tale om en bagved-liggende intelligens, men blot
at muligheden - teoretisk set - er til stede (hvorfor det selvfølgelig bør
undersøges nærmere).

> At Vorherre subtilt har befalet Menneskeheden at købe et givent mærke
> vasketøjspulver, hvis der havde været reklamepause på lige netop dèn
> kanal, du så?

Hvad jeg nu her efterfølgende skriver, er på grænsen til misbrug, men tanken
strejfede altså blot mit sind (bær over med mig):

(Jesus siger om sig selv)

" ... Men når Menneskesønnen kommer,
*mon* Han så vil finde troen på jorden ?"

(Lukas 18,8)

I don't know, Jesus ...

Memory on:
(checkpoint)
4583 news:yTq0f.69783$Fe7.235827@news000.worldonline.dk

You know it, my Lord ...

> [...]
> Holywood- science-fictionfilm nogle hundrede tusinde danskere har set en
> tilfældig aften hvor et lige så tilfældigt meteorit brændte op et sted

Du *negligerer* fakta, Anders. "Bolden" blev spillet op ...
3772 news:EGB3e.109198$Vf.4159064@news000.worldonline.dk

> Jeg desværre tror du tænker alt, alt for meget i nogle meget, meget
> snævre baner...
>
> Jeg kan i hvert fald slet ikke følge dig her.

Dén har jeg fattet!

Men tak fordi du gad lytte til mig (jeg tror nok, at du nu nogenlunde har
fattet budskabet på et nøgternt plan) ... Gud velsigne dig, min kære
broder ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4588

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 05-10-05 15:36

"Jesus-loves-you" skrev
4588 news:T4C0f.69854$Fe7.237320@news000.worldonline.dk

> [...]

[ ... ]
> Du *negligerer* fakta, Anders. "Bolden" blev spillet op ...

Øh ... som en lille slut-kommentar bør jeg her oplyse, at jeg er bekendt
med, at Skitzofrene (og andre) kan lide af et såkaldt *storhedsvanvid*, hvor
de tror, at de er paven, kejser Napoleon eller en anden kendt og navnlig
meget, meget betydningsfuld person.

Årsagen hertil skyldes givetvis primært, at disse individer har et meget
lavt *selvværd*; altså mangel på accept.

Men - Gud-ske-tak-og-lov - har Jesus sat os fri fra sådanne falske
identiteter. I Ham har vi nemlig fundet *fred* med Gud (John.14,27), og vi
ved således også - både forstandsmæssigt og navnlig følelsesmæssigt - at vi
ér elsket og accepteret af Faderen, our DADDY ...

Vi behører altså ikke længere at krave op af rangstiger, fordi selve årsagen
til denne adfærd - behovet for accept - ér blevet dækket.

Dérfor er det ikke længere så vigtigt for os at vide hvem, der er den
største osv. (Luk.22,24-27, apropos Jesu fodvaskning, John.13,14-16).

*Hele* denne trædemølle har Jesus fjernet, Halleluja ...

Konklusionen bliver derfor fortsat:

Det er en *kendsgerning*, at "bolden" blev spillet op !!!

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4596

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 04-10-05 09:16

"Jesus-loves-you" skrev
4576 news:WMc0f.69710$Fe7.235999@news000.worldonline.dk

[ ... angående ETs hypotetiske eksistens ... ]

> Og mht. mit spørgsmål til dig:

> Var det muligt at frivriste en udtalelse fra dig desangående ?

Øh ... jeg håber at høre fra dig vedrørende dette, Bodil ...

Forstå mig nu ret:

Som jeg skrev til Anders ...

4504 news:6_NZe.68930$Fe7.232398@news000.worldonline.dk

> Øh ... det var på en måde ærgeligt, at jeg ikke fik dig overbevist om den
> hypotetiske mulighed, at en udenjordisk civilisation *allerede* ér her i
> vort solsystem.
>
> Fordi så ville du også kunne følge mig i mit interne dilemma-spørgsmål:
> (og dermed *primær* årsagen til, at jeg ønsker at drøfte dette emne med
> Jer)
>
> Sæt nu det hele er et bedrag ?
>
> Vildleder jeg så folk (apropos Åb.13,13) ?
>

> END of self-check'ing "program" ...

Desværre tror jeg ikke Anders helt forstod *alvoren* med denne min
tilkendegivelse.

Det er - for mig at se - bidende nødvendigt med dette *check-point* !!!

På grund af vranglære ?

Laaangt mere end det !

Du kender jo selv Skriften, Bodil. Du ved jo, at der således bl.a. står
skrevet:

"... Satan selv giver sig jo skin af at være en lysets engel."
(2.Kor.11,14)

Et andet sted står der:

"og han skal komnme i Satans kraft,
med al løgnens magt og *tegn* og
*undere*
(2.Tess.2,9-11)

Undere (apropos noget overnaturligt) ?

Et sted skriver Paulus:

(I elskede)

"Det er kun *almindelige*, menneske-
lige fristelser, der hidtil har mødt jer ..."
(1.Kor.10;13)

Dette leder jo tanken hen på, *om* der kommer en tid, hvor kristne vil blive
fristet vha. OVERNATURLIGE tegn og undere.

Om dette står der bl.a. skrevet:

(Antikrist)

"Og det gør store tegn, så det endog
får ild til at falde fra himmelen ned
på jorden for menneskenes øjne."
(Åb.13,13)

Thi falske Messias'er og falske pro-
feter skal fremstå og gøre store *tegn*
og *undere* for, om det er muligt,
at føre endog de udvalgte vild.
(Matt.24,24)

Hope You see my point.

Konstruktiv *kritik* er derfor i særdeleshed velkommen ...

(self-check'ing ABSOLUTELY necessary)

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4583

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-10-05 15:57

> [...]

> Min erfaring er, at mange folk er arrogante, selviske og egenkærlige,
> så ligemeget *hvordan* et brev bliver udformet, negligeres det som

Læs nu, hvad Bodil skriver til dig.

> Hvis du *nærlæser* teksten vil du dog konstatere følgende:

Ingen gider nærlæse dine tekster, når du ikke gider skrive dem i et sprog,
vi andre forstår. Det er dig, der er den arrogante i denne sammenhæng.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/25/05)

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-10-05 17:13

"Jens Bruun" skrev

[ ... ]

> Læs nu, hvad Bodil skriver til dig.

> Ingen gider nærlæse dine tekster, når du ikke gider skrive dem i et sprog,
> vi andre forstår. Det er dig, der er den arrogante i denne sammenhæng.

Du har desværre fuldstændig *misforstået* kommunikationen, Jens
Bruun ...

Der er blot tale om et *kopi* af "samtalen" her på
news:dk.livssyn.kristendom således, at jeg eventuelt senere kan
*dokumentere* at kommunikationen har fundet sted !!!

EOD herfra desangående.

-

Øh ... du svarede mig ikke på mit forrige indlæg til dig, og det er jeg
faktisk ked af Jens Bruun, fordi du som ikke-kristen kan bidrage med noget
nyttigt vedr. emnet.

Jeg tillader mig derfor at gentage mit indlæg her:

( 4563 news:hgV%e.69575$Fe7.234907@news000.worldonline.dk )

[ ... meteoret den 19. dec. 2005 ... ]

Knaldet var "lidt" udover det sædvanlige, men såfremt der ikke indgik mere i
min beretning, vil jeg også tilskrive hændelsen som være en noget pudsig
hændelse, men dog trods alt blot en tilfældighed.

Det er fortsættelsen, der giver stof til eftertanke.

[ ... ]

> Ja. Sandsynligheden taler ikke for det, men alt er muligt. Jeg bruger bare
> ikke så meget energi som dig på at spekulere over netop dén slags "gåder"

Nå, du overså åbenbart mit fortsættelse.

Altså:

(Meteor-hændelsen den 2. april 2005)

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4575

Fra : Sm

Dato : 03-10-05 21:44

> "Jens Bruun" skrev

ku du ikke tale med en læge i første omgang

Soeren

Fra : Vidal

Dato : 03-10-05 21:45

Jesus-loves-you wrote:

Hej Mogens.

Har du en fungerende email adresse?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 04-10-05 09:16

"Vidal" skrev

[ ... file 4575 ... ]

> Hej Mogens.
>
> Har du en fungerende email adresse?

Hej Villy,

Jo... benyt fx. http://www.google.dk/grphp og find et indlæg fra mig. Klik
på nogle af de første indlæg, som jeg har skrevet i efteråret 2002. Disse
indeholder uheldigvis (apropos spam-post) min E-mail adresse.

Mht. meteor-hændelserne har jeg endnu ikke hørt din menig herom. Men jeg vil
meget gerne høre din bedømmelse, og gerne her *officielt* på nyhedsgruppen,
så alle kan blive inspireret af din tilkendegivelse. På forhånd tak ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4582

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 03-10-05 08:33

Den Mandag den 3. oktober 2005 08:51 skrev Bodil Grove Christensen med
grovebgc@FJERNDETTEtdcadsl.dk i beskeden
<4340d4fb$0$25333$edfadb0f@dread14.news.tele.dk> i gruppen
dk.livssyn.kristendom:
> [...]
> og Højesteret, skal du nok stramme en hel del op
> på indholdet, så andre end dig selv kan forstå det.

Miraklernes tid er ikke forbi.... Vi er helt enige...

Henrik, Dianalund

Fra : Vidal

Dato : 04-10-05 09:52

Jesus-loves-you wrote:
> [...]
> så alle kan blive inspireret af din tilkendegivelse. På forhånd tak ...

Jeg tror ikke meget på den slags, og hvis der endeligt skulle
være en forbindelse, tror jeg ikke, det objektivt kunne
eftervises.

Men det er sikkert en morsom tanke at lege med.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 04-10-05 11:14

"Vidal" skrev

[ ... file 4582 ... ]

> Jeg tror ikke meget på den slags, og hvis der endeligt skulle
> være en forbindelse, tror jeg ikke, det objektivt kunne
> eftervises.
>
> Men det er sikkert en morsom tanke at lege med.

Og du er helt sikker på, at du har forstået - udfra en *videnskablig*
nøgtern betragtning - hvad jeg taler om ?

Du skriver jo "Jeg tror ikke".

Det her, det handler IKKE om tro!

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4584

Fra : Vidal

Dato : 04-10-05 12:23

Jesus-loves-you wrote:
> [...]

> Og du er helt sikker på, at du har forstået - udfra en *videnskablig*
> nøgtern betragtning - hvad jeg taler om ?

Man kan tro, der er en sammenhæng eller man kan tro, det
er tilfældigt. Jeg hælder til, det er tilfældigt og at hvis
der faktisk er en form for sammenhæng, kan den ikke bevises.

Hvis der faktisk *er* en sammenhæng og man *kunne* påvise
det, hvad kan man så efter din mening bruge det til?

Det nok min mening, det er spild af tid at gruble over det
over den slags, med mindre man har fornøjelse af at lege med
tanken og har god tid.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 04-10-05 22:01

"Vidal" skrev

[ ... file 4584 ... ]

> Man kan tro, der er en sammenhæng eller man kan tro, det
> er tilfældigt. ...

I mit seneste indlæg til Anders skrev jeg, at ...

4585 news:eCs0f.69786$Fe7.236266@news000.worldonline.dk

> [...]
> gælde hele filmens længde, bliver sandsynligheden ca. 1,13 % (2t20m).
>
> Altså *fortsat* en meget ringe sandsynlighed !!!

Med andre ord forekommer begrebet en *tilfældighed* så godt som UDELUKKET
i dette tilfælde (matematisk set) !

> ... Jeg hælder til, det er tilfældigt og at hvis
> der faktisk er en form for sammenhæng, kan den ikke bevises.

Et *eksakt* bevis foreligger IKKE !!!

(Der er kun tale om indicier.)

> Hvis der faktisk *er* en sammenhæng og man *kunne* påvise
> det, hvad kan man så efter din mening bruge det til?

Min konstatering er:

4129 news:yjSbe.167$Fe7.3746@news000.worldonline.dk
=== citat start ===

Øh ... det er jo en *enestående* chance vi har for at undersøge, om der er
hold i alle disse UFO-rygter m.m.

"Hændelsen" (den 19/12-04) har jo - i sin natur - på forhånd udelukket
SAMTLIGE misinformationer, såsom menneskers hallucineringer, indbildskhed,
dagdrømme samt falske vidneudsagn (herunder dem, der er "plantet" af diverse
efterretningstjenester, som nogen af dem jo har for vane).

=== citat slut ====

I mine øjne finder jeg det tåbeligt at *forspilde* en sådan chance!

> Det nok min mening, det er spild af tid at gruble over det
> over den slags, med mindre man har fornøjelse af at lege med
> tanken og har god tid.

Jeg er en meget *praktisk* mand, Villy, når det kommer til stykket. I like
*The Wedding* ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4587