PowerPoint 2k3
Fra : Mike Johnson

Dato : 01-10-05 23:59

Hej

Er der nogen som kan sige mig om man kan gemme præsentationen så man
ikke kan komme ind og se "koden" ? Det er ikke nok at gemme den som
diasshow. Det er heller ikke nok at sætte password på mht. at rette i
præsentationen.

På forhånd tak

MJ

Fra : Rosco40

Dato : 02-10-05 10:22

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;222737

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Kronsell

Dato : 02-10-05 13:52

"Mike Johnson" <powerviper4@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke kan komme ind og se "koden" ? Det er ikke nok at gemme den som
> diasshow. Det er heller ikke nok at sætte password på mht. at rette i

Du kan evt gemme den som PDF fil. Men hvad er formålet?

Jan

Fra : Lars Klintholm

Dato : 02-10-05 19:50

Den 02 okt 2005 skrev Jan Kronsell i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Du kan evt gemme den som PDF fil.

Eller som HTML, kan PP gøre selv. PDF kræver ekstra programmer

Lars Klintholm