Colin Mcrae Rally 2005 key hvor ???
Fra : MFN

Dato : 01-10-05 18:28

Jaja, rolig nu, jeg sidder med et sprit nyt spil. lige pakket ud og smidt i
pc'eren. og nu spørger den efter en cd-key som jeg !¤%¤&!#¤§%%%¤ gale mig
ikke kan finde nogen steder i manualen, etuiet eller andre steder.

Nogen der har været ude for det samme og har nogen råd ??

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-10-05 18:43

MFN wrote:
> Nogen der har været ude for det samme og har nogen råd ??

Står ofte bag på manualen.

Fra : MFN

Dato : 01-10-05 18:50

Der står en kode til Gamespy, har prøvet den 3 gange, virker ikke !!!

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-10-05 19:05

MFN wrote:
> Der står en kode til Gamespy, har prøvet den 3 gange, virker ikke !!!

Underligt, har du prøvet at spørge forhandleren?

Fra : MFN

Dato : 01-10-05 19:05

Nej, men det kunne blive nødvendigt. Der ER virkelig ikke nogen kode med til
denne version ! Er ved at blive vanvittig af at vende og dreje den skide
æske/manual.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 01-10-05 20:02

MFN wrote:
> [...]
> denne version ! Er ved at blive vanvittig af at vende og dreje den skide

I visse spil står koden i casen under selve skiverne.. Har du kigget der?

Fra : René Lønstrup

Dato : 01-10-05 22:09

Mikael Schøler wrote:
> I visse spil står koden i casen under selve skiverne.. Har du kigget
> der?

Og i enkelte (deriblandt Splinter Cell 3) står koden på selve CD / DVD
skiven, hvilket sjældent er det første sted man kigger (specielt ikke
hvis skiven sidder i drevet ;) ).

--
Mvh René Lønstrup
web: http://rene.loenstrup.net?r=usenet

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 02-10-05 07:38

On Sat, 1 Oct 2005 19:28:07 +0200, "MFN" <mfnprivat@ofir.dk> wrote:

> Jaja, rolig nu, jeg sidder med et sprit nyt spil. lige pakket ud og smidt i
> pc'eren. og nu spørger den efter en cd-key som jeg !¤%¤&!#¤§%%%¤ gale mig
> ikke kan finde nogen steder i manualen, etuiet eller andre steder.

I min version er der et enkelt, løst stykke papir (samme størrelse som
manualen), hvorpå der står "Disc Key" sammen med en lille forklaring
(og det samme på 6 andre sprog). Men hvis det var tilfældet hos dig,
havde du nok opdaget det allerede. :| Det er vist en bytter.

Venligst
Thomas

Fra : MFN

Dato : 02-10-05 19:16

Der er INGEN cd key code med til dette spil. Har sgu aldrig været ude for
noget lignende. Anyway, nu har jeg så fundet en kode på nettet, så nu kører
det rent faktisk. Glæder mig dog alligevel til jeg får (hvis) svar fra
forhandleren på mail.

Michael

Fra : Per Nielsen

Dato : 02-10-05 19:29

MFN wrote:
> [...]
> for noget lignende. Anyway, nu har jeg så fundet en kode på nettet,
> så nu kører det rent faktisk. Glæder mig dog alligevel til jeg får

Det udelukker så at du kan spille online, hvis spillet har den mulighed.

Fra : Kim :-)

Dato : 03-10-05 02:46

MFN skrev i meddelelsen <433ec72b$0$38657$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
>ikke kan finde nogen steder i manualen, etuiet eller andre steder.
>
>Nogen der har været ude for det samme og har nogen råd ??

Jeg fandt noget på google, godt nok på engelsk :
It's on the leaflet that has "Funsta" on the other side - it's in the game box.
Med andre ord der skulle gerne være en papirlap i boksen
--
Eferårshygge
Kim

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 03-10-05 10:05

On Mon, 3 Oct 2005 03:46:26 +0200, "Kim "
<U_Don't_Need_My_M@il_.Addy> wrote:

> Jeg fandt noget på google, godt nok på engelsk :
> It's on the leaflet that has "Funsta" on the other side - it's in the game box.
> Med andre ord der skulle gerne være en papirlap i boksen

Hm? Der står nu ikke "Funsta" på min.

Venligst
Thomas

Fra : MFN

Dato : 03-10-05 13:08

Tak til alle for deres bud. Men aldrig før er et cd/dvd etui blevet vendt og
drejet så mange gange før, samt manualen er næsten allerede slidt op i
forsøg på at finde den forpulet kode, som altså stadig IKKE er der