webmail med tidsindstillet afsendelse
Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 01-10-05 17:49

Findes der en webmail, hvor man kan sende tidsindstillede mail? Så man
eksempelvis kan skrive mødeindkaldelser, fødselsdagshilsner etc. og lægge
dem i udbakke til afsendelse på et senere tids- og datostyret tidspunkt. (Og
hvis nogen tilfældigvis kender en online SMS-sender, der kan det samme, vil
jeg gerne høre om det også!)

Mvh. Lisbeth

Fra : *** Calle ***

Dato : 01-10-05 19:39

du kan bruge www.huskdet.nu
--
*** Calle ***

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 02-10-05 07:22

"*** Calle ***" <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> du kan bruge www.huskdet.nu

Så vidt jeg kan se - uden at oprette mig som bruger - kan den service bruges
til at minde mig selv om dit og dat. Men det er ikke dét jeg søger. Jeg
søger en webmail, hvorfra jeg kan sende tidsindstillede mail til andre -
ikke remindere til mig selv.

Mvh. Lisbeth

Fra : *** Calle ***

Dato : 02-10-05 08:16

Lisbeth Jacobsen wrote:
> [...]
> søger. Jeg søger en webmail, hvorfra jeg kan sende tidsindstillede
> mail til andre - ikke remindere til mig selv.

mener jeg også den siden kan. Der har da stået noget om automatisk at sende
en fødselsdags hilsen via mail
--
*** Calle ***

Fra : *** Calle ***

Dato : 02-10-05 08:28

Lisbeth Jacobsen wrote:

> [...]
> søger. Jeg søger en webmail, hvorfra jeg kan sende tidsindstillede
> mail til andre - ikke remindere til mig selv.

Nu har jeg lige været inde, og du kan selv bestemme hvor hver enkel reminder
skal havne.
Ved ikke hvorfor folk ikke ligge hurtigt opretter sig, for at tjekke inden
de drager deres vudering.
Man søger hjælp, men vil ikke gå til bunds i den hjælp man får.
--
*** Calle ***

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 02-10-05 09:22

> Man søger hjælp, men vil ikke gå til bunds i den hjælp man får.

Synes ikke om, at jeg skal oprette mig (afgive personlige oplysninger) for
at blive informeret om funktionen *S* Og da jeg ikke kan blive informeret
uden at lade mig registrere, stod jeg af.

Mvh. Lisbeth

Fra : *** Calle ***

Dato : 02-10-05 09:48

Lisbeth Jacobsen wrote:
> [...]
> oplysninger) for at blive informeret om funktionen *S* Og da jeg
> ikke kan blive informeret uden at lade mig registrere, stod jeg af.

du skal jo ikke afgive personlige oplysninger, prøv at trykke på opret, og
se hvor lidt der er * ved!
--
*** Calle ***

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 03-10-05 11:34

> Lisbeth Jacobsen wrote:

> du skal jo ikke afgive personlige oplysninger, prøv at trykke på opret, og
> se hvor lidt der er * ved!

Jeg anser det for tåbeligt at oplyse mailadresse og mobilnummer bare for at
få information om en websides funktion. og som nævnt er det ikke en
kalenderfunktion jeg søger.

Mvh. Lisbeth

Fra : *** Calle ***

Dato : 03-10-05 14:43

Lisbeth Jacobsen wrote:
> Jeg anser det for tåbeligt at oplyse mailadresse og mobilnummer bare
> for at få information om en websides funktion. og som nævnt er det
> ikke en kalenderfunktion jeg søger.

søg selv videre
--
*** Calle ***

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 04-10-05 09:13

> søg selv videre

Det gør jeg jo også *S*
Generer det dig, at jeg ikke kunne bruge dit råd?

Mvh. Lisbeth

Fra : *** Calle ***

Dato : 04-10-05 21:24

Lisbeth Jacobsen wrote:

> Det gør jeg jo også *S*
> Generer det dig, at jeg ikke kunne bruge dit råd?

Nej, men det generer mig, at folk ikke undersøger ting for de afslår noget.
--
*** Calle ***

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 04-10-05 22:34

> Nej, men det generer mig, at folk ikke undersøger ting for de afslår
> noget.

Jeg har undersøgt dit tip - så langt man kan uden at skulle afgive
oplysninger, der ikke burde være nødvendige at afgive for at få information
om siden. Og så vidt jeg kan se, er det slet ikke det jeg efterlyser.

Mvh. Lisbeth