S.C.O hjælp søges
Fra : Gert

Dato : 01-10-05 16:11

Hej gruppe

jeg er ved at renovere en gammel S.C.O Lad knallert fra 73
http://www.lynghoy.dk/billeder/sco/photos/photo_7.html

men mangler et godt billede af selve tanken så jeg kan få lavet de hvide
mærker som originale,
dem der er på den nu er desvære pensel malet og det temmelig dårligt
jeg har googlet rundt på nettet men har ikke kunne finde noget brugbart,

samtidig mangler jeg også et godt billede af selve klistermærket på tanken
så jeg kan få lavet nye til den.

mon der er nogen der kan hjælpe

Med venlig Hilsen
Gert

Fra : KubikH

Dato : 02-10-05 17:37

"Gert" <GRM@c.dkk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> samtidig mangler jeg også et godt billede af selve klistermærket på tanken

Da jeg var knægt og de stod i forhandlerens vindue, var tanken på
"herremodellen" og budknallerten ens.
Sådan husker jeg det i hvert fald.
Du kan kigge på din metalligrøde 3gears model.
Mvh
Niels

Fra : GK

Dato : 03-10-05 00:20

kik her
http://www.geocities.com/veteransjov/scosektion.html

Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 05-10-05 19:40

Hej Gert

Jeg er også ved at lave en.

Jeg sender dig lidt billeder af en, som kører rundt i nabolaget

Hilsen Michael

Mail evt. direkte på svarre-hansen-fjerndette-@mail.dk