udskiftning af Sapphire Radeon 9500.
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 01-10-05 14:58

Hejsa.
Mit Sapphire Radeon 9500 er futtet af :-/
Så nu søger jeg et nyt kort, men vd ikke lige, had der er "in".

Jeg kører med 2 uens skærme (ikke Flade), og det vil jeg fortsætte med.
Jeg spiller ikke så tit spil, så hovedvægten på kortet må være god
billedkvalitet - selvf. skal det ikke være langsomme i spil, end mit
hedgangene kort

En eller anden form for tv out skal der også være.

Jeg regner med, at bruge 500 - 1000 kr.

Hvad vil I anbefale ?

Mvh
Martin0

Fra : Brian Lund

Dato : 01-10-05 16:52

> [...]
> hedgangene kort
>
> En eller anden form for tv out skal der også være.

Hvis dit budget er absolut begrænset ved 1000 kr vil jeg anbefale et Radeon
9800 Pro:

Det er væsentligt hurtigere end 9500 Pro, og når han kender driverne fra
9500 Pro er indstillingerne (multiskærm og TV-out) jo de samme! :)

Brian

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 02-10-05 15:45

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er væsentligt hurtigere end 9500 Pro, og når han kender driverne fra
> 9500 Pro er indstillingerne (multiskærm og TV-out) jo de samme! :)

Takker

Har bestilt det nu

Hygge
MJ