Rudi Stegen skrev:
> Hej Michael, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
>
>
>>>om <
https://secure.tele2.dk/selvprovisionering/> virker?
>>
>>Den side har jeg været inde på før, kan intet finde vedr.
>>egen hjemmeside
>
>
> Næh, nu prøvede jeg lige at klikke omkring under deres "alm. ADSL",
> hvor der faktisk er dukket en tilsvarende op. Jeg prøvede, og det
> virkede. Men det er dæleme minimalt, hvad det kan anvendes til.
>
> Det er udelukkende kundeoplysninger (navn, adresse, tlfnr.,
> kontaktmailadresse) og så kodeordsskift, der er der.
>
> Det er også en uløst gåde, hvordan man ændrer hastighed vha.
> <
http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_internet_adsl_opgraderingstilmelding_show>,
> når man er separat kobber (jf. "ADSL-telefonnummer").
>
> Peter har udtrykt det temmelig rammende i Tiscalis interne ADSL-gruppe,
> <
http://news.ter.dk/?article=%3Cdh7efd%2444p%241@news.klen.dk%3E&server=news.tiscali.dk>
>
> Du skal nok have fat telefonen og Tele2's kundeservice eller
> (måske bedre) support.
>
Hastigheden skal ændres via deres kundeservice / support. (Har snakket
med dem på et tidligere tidspunkt)
Lad mig starte med at sige at jeg har kørt tele2 i snart 3 år, uden så
meget som det mindste problem.
Det undrer mig hvor lidt snor der bliver givet i denne group, lige
angående tele2 / tiscali. Noget af det første som slog mig, da jeg hørte
om købet var at nu skal de sørme bruge nogle penge og noget tid på nye
systemer. Hvis du undrer dig over hvorfor så kommer svaret her:
Jo når man har en virksomhed, som normalt registrere og håndterer
normale bit-stream-acccess kunder, altså kunder med adsl+bærelinie, og
herefter smider en ordenlig håndfuld rå-kobber løsninger oveni gryden,
ja så er det jo ikke noget systemerne lige fikser over en weekend. Det
svarer jo til at bede sin mekaniker, en fredag, om at om mandagen har
han da lige lavet et dynamisk forum system, på sin egen BSD server. Hvor
stor er sandsynligheden.... Det kræver sgu da tid at få rettet til, samt
at få uddannet sit personale, hvilket heller aldrig bliver nævnt
herinde.. Jeg har udemærket forståelse for dem, som føler sig syltet og
som aldrig kan komme igennem, og som syntes at det hele er noget lort.
Pisse synd, fandeme så... Men hvis man nu gav dem noget spillerum, og
nej det er ikke flere år, selvfølgelig skal tingene gå iorden, men helt
ærligt... Hvis det endelig er noget sindsygt fuck, jamen så skriv en
klage, er det også noget lort, så anker du klagen til telestyrelsen. Så
finder du jo ud af om det var berettiget eller ej.
Nå men nok om dette.
Det bringer mig dog tilbage til hovedmålet med denne post, når man
kommer ind på denne side
https://secure.tele2.dk/selvprovisionering/
mon ikke man så burde regne med at de stadig arbejder på denne.. ?? Den
er jo først blevet nødvendig i forbindelse med nye kunder, da gamle
kunder har de "gamle" formularer...
Men derudover skal jeg jo ikke kunne udtale mig om hvordan deres
prioriteter er. Så der var en der skrev om en flytning som ikke var
udført endnu, mon ikke dette har højere prioritet hos tele2, end
personlig hjemmeside har.. Men hvem ved hvis man tog sig tiden til det,
og snakkede pænt med dem, mon de så ikke ville være interesserede i at
finde en løsning.
Undskylder på forhånd hvis jeg har trådt på nogen eller deres stolthed.
Det skulle lige ud, og det er det jo så hermed kommet..
Jeg ønsker fortsat god aften og held og lykke til alle.