Summasumarum spørgsmål
Fra : BT

Dato : 30-09-05 18:24

Hej alle..

Jeg sidder og er godt grøn i det med regnskab. Så jeg håber der er nogen som
kan hjælpe mig med dette problem her.
Jeg benytter Summasumarum til bogføring og alt det der.
Er nu noget så langt, at jeg har sendt faktura ud, og fået betaling.
Men jeg kan altså ikke finde ud af, at bogføre det, så programmet ser at
beløbet er betalt.
Nogen der vil være så flink at hjælpe mig med dette..

/Brian

Fra : John Vedsegaard

Dato : 30-09-05 18:39

"BT" <brian.toft.fjerndette@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> beløbet er betalt.
> Nogen der vil være så flink at hjælpe mig med dette..

Har du husket at skrive fakturanummer?

Fra : Kim Malmberg

Dato : 30-09-05 23:31

"John Vedsegaard" <taform@c.dk> skrev i en meddelelse

> Har du husket at skrive fakturanummer? Har du ført fakturaen ind i kasse
> kladden, hvis ikke gøres det således :
Vælg menuen funktioner
klik på vælg faktura
klik ok
og fakturaen indsættes i kassekladden, du skal blot vælge hvor pengende er
gået ind.
Når kladden bliver bogført, står din faktura til at være betalt
mvh Kim

Fra : BT

Dato : 01-10-05 08:43

> [...]
> gået ind.
> Når kladden bliver bogført, står din faktura til at være betalt

Det var der det var gået galt.. Takker mange gange for hjælpen..

/Brian