Andet multimedie
bentjuul 3670
Problem med Adobe Photoshop CS2.....
Fra : Ulrik Chr.

Dato : 30-09-05 17:19

Hej

Jeg har hentet en prøve-version af Photoshop CS2 og installeret den.

Men hver gang jeg starter Photoshop kommer følgene besked:

"The Adobe Updater could not be started. please reinstall the application
and components"

Hvad kan jeg gøre ved det?

Jeg har prøvet at geninstallere - og prøvet at installere på en pc kun med
en frisk Windows XP installeret.

Den kommer med den meddelse i alle tilfælde....

--
MvH
Ulrik Chr.

Fjern xx efter uac ved svar via e-mail

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-09-05 17:56

Ulrik Chr. skrev:

>Jeg har hentet en prøve-version af Photoshop CS2 og installeret den.

Adobe har opdaget at du bruger en piratversion

Min formodning skyldes

Iøvrigt, skulle det være en trial, som ikke er blevet knækket, så
kan den, mig bekendt, ikke opdateres.
--
Knud

Fra : schlafen

Dato : 30-09-05 18:48
Fra : Ulrik Chr.

Dato : 30-09-05 22:38

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse

> http://www.adobe.com/support/techdocs/331589.html

Takker - det link gav løsningen på mit problem.

Det er et problem der opstår med engelsk Photoshop på dansk Windows.

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-10-05 12:48

Knud Gert Ellentoft skrev:

>Adobe har opdaget at du bruger en piratversion

>Min formodning skyldes

Den kan ikke desto mindre være forkert. Jeg har samme prblem, engelsk
PS CS2, købt, betalt og registreret, på dansk windåze. Min næste
windåze blir engelsk!
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 01-10-05 13:46

"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Jeg har samme prblem, engelsk PS CS2, købt, betalt og
> registreret, på dansk windåze. Min næste
> windåze blir engelsk!

Kig lidt her....

http://www.adobe.com/support/techdocs/331589.html

Og ellers må du jo ringe til Adobe danske support.....

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-10-05 20:15

Ulrik Chr. skrev:

>"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

>Kig lidt her....

>http://www.adobe.com/support/techdocs/331589.html

>Og ellers må du jo ringe til Adobe danske support.....

Jo tak, jeg har forlængst kigget og accepteret at sådan er det. Mit
indlæg havde ikke til hensigt at få løst et problem, men at gøre Knud
klogere.
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 01-10-05 18:37

> Adobe har opdaget at du bruger en piratversion
>
> Min formodning skyldes
>
> Iøvrigt, skulle det være en trial, som ikke er blevet knækket, så
> kan den, mig bekendt, ikke opdateres.
> --
> Knud
> Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Hvad er det for noget vrøvl, lad være med at dømme folk, når du ikke ved
hvad det i det hele taget drejer sig om.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Brian S

Dato : 01-10-05 09:56

>Adobe har opdaget at du bruger en piratversion

Ups. Pinligt, gamle mørkemand.