Tabulatortryk i JTextArea
Fra : Janus

Dato : 29-09-05 22:30

Hej NG!

Jeg har en dialog indeholdende et par JTextFields og et JTextArea. Når
man trykker tab med fokus på et JTextField, rykker markøren videre til
næste element, præcis som ønsket. Men jeg vil også gerne ha' samme
funktion, når fokus er på JTextArea'et.
Hvordan gør jeg det? Altså, hvordan overrider jeg Tabulatorfunktionen i
et JTextArea? Jeg har kigget lidt på DocumentListener, men kan ikke
rigtig se nogle steder, hvor jeg kan spore tabulatortrykket.

Er der nogen der kan hjælpe mig med dette problem?

Hej fra Janus

--
Kids, try this at home: http://www.legendsrpg.net/index.php?refid=799