Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
opdatering af grafikkort
Fra : HOLCK Energi

Dato : 29-09-05 21:48

Hej

Jeg har et grafikkort Radeon X800 pro, PCI express.

Det har aldrig været opdateret, da jeg ikke er sikker på hvordan jeg
opdatere det, jeg kan ikke finde det på ATI hjemmeside.

Er der lidt hjælp at hente,- på forhånd tak.

Mvh

HJ

Fra : Kurt Lund

Dato : 29-09-05 22:07

"HOLCK Energi" <holckenergi@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opdatere det, jeg kan ikke finde det på ATI hjemmeside.
>
> Er der lidt hjælp at hente,- på forhånd tak.

Her er et link
https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27

HUSK at slette de gamle driver først

Kurt