Skærme
Fijala 3554
HP 1530: vil ikke forlade pausetilstanden,~
Fra : Poul C

Dato : 29-09-05 21:38

Hej alle

En HP 1530 fladskærm - der er placeret lidt "decentralt" og derfor ikke
tjekke dagligt udviser en lidt besynderlig adfærd:

* Skærmen er OK, og kan vise billede
* Tilsyneladende bevirker computerens pausetilstand at skærmen ikke kan
"vækkes" igen => grønne tænd/sluk knap blinker konstant
* Skærmen synes at forblive i denne tilstand, også efter at signalkabel +
230 V kabel har været fjernet.
* Tændes skærmen uden signalkabel vises meddelsen. "Check signal cable" i
k ke !
* Efter at skærmen havde været slukket i et par måneder, bevirkede manglende
signal kabel at meddelsen. "Check signal cable" blev vist!
* Herpå kunne skærmen fint bruges indtil næste pause-tilstand, og
situationen gentog sig!

Ja, problemet kan jo også ligge et helt andet sted, - f.eks. i en løs
forbindelse.

Men er der nogen, der har oplevet noget tilsvarende, og evt kender
løsningen?

Mvh Poul C

Fra : Esben

Dato : 30-09-05 00:30

"Poul C" <telfnr@hafnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> manglende signal kabel at meddelsen. "Check signal cable" blev vist!
> * Herpå kunne skærmen fint bruges indtil næste pause-tilstand, og

Har du haft tilsluttet skærmen til andre PC'er?

--
Esben

Fra : Poul C

Dato : 30-09-05 06:08

Hej Esben

"Esben" skrev i en meddelelse ...
> Har du haft tilsluttet skærmen til andre PC'er?

Ja.

Mvh Poul C

Fra : Esben

Dato : 30-09-05 08:22

> Hej Esben

> Ja.

Hvis den har samme adfærd på andre pc'er, ville jeg nok forsøge at fejlmelde
den hos HP.

--
Esben