Adresser Email
Fra : Peter Hansen

Dato : 29-09-05 12:24

Står for at skulle formatere og vil derfor spørge hvor i Officepakken ligger
mine Emailadresser og alle mine Emails.

På forhånd tak

Peter

Fra : Silver

Dato : 29-09-05 15:20

smut forbi http://www.inachis.com/download/index.php og hent e-backup, det
skulle gemme det du har brug for når du geninstallere

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 29-09-05 16:52

Peter Hansen skrev:

> Står for at skulle formatere og vil derfor spørge hvor i Officepakken
> ligger mine Emailadresser og alle mine Emails.

De ligger i din *pst fil, som du kan finde ved at
søge på pst.

--
Lars Fragstrup

Fra : Peter Hansen

Dato : 30-09-05 07:47

Tak for svarene. Silver jeg har downloadet det lille program og det et noget
der virker .
Hilsen
Peter