Jesus-loves-you
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 28-09-05 20:27

Hva' så? Skete din T-4-forudsigelse så?
(har været væk et stykke tid, så har ikke kunnet spørge før nu)

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 29-09-05 12:54

"Sren Kjeldsen" skrev

> Hva' så? Skete din T-4-forudsigelse så?
> (har været væk et stykke tid, så har ikke kunnet spørge før nu)

Hej Søren Kjeldsen,

Din efterlysning knytter sig til mit indlæg ...

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 01-10-05 10:36

"Jesus-loves-you" skrev
4538 news:NBQ_e.69283$Fe7.233344@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Men, men, men ... det lyder jo mildelst talt som en rigtig dårlig
> søforklaring, så derfor tillader jeg mig at *konkludere* (indtil nye
> informationer foreligger), at der intet-som-helst skete ...

News:

4550 news:X8s%e.69434$Fe7.234205@news000.worldonline.dk

> 9 (10-1) missing verse (2005-09-30, Thursday ET-time ?)
[ ... ]
> Eksplosioner i russisk våbendepot
[ ... ]
> I think ET wants his wife - no matter what !!!
[ ... ]
> Therefore:
>
> Please stop Your anti-Semitism now, Russia.
> (include the nuclear-deal with Iran)

I think: Perhaps it was a dead-line ...
4462 news:_5CYe.68628$Fe7.231363@news000.worldonline.dk

RETURN-address:
4543 news:x0W_e.69310$Fe7.233468@news000.worldonline.dk

With kind regards,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4551

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 06-10-05 09:51

"Jesus-loves-you" skrev
4551 news:nMs%e.69445$Fe7.234106@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> I think: Perhaps it was a dead-line ...
> 4462 news:_5CYe.68628$Fe7.231363@news000.worldonline.dk

2005-10-06, CET 10:42 - RESET

Info: 4568 news:vF70f.69647$Fe7.235068@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4606

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 06-10-05 10:42

"Jesus-loves-you" skrev
4551 news:nMs%e.69445$Fe7.234106@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> I think: Perhaps it was a dead-line ...
> 4462 news:_5CYe.68628$Fe7.231363@news000.worldonline.dk

2005-10-06, CET 11:33:30, delay -0:00:54 - RESET

Internal checkpoint:

2. Makkabæerbog (side 180)

Forordet til kapittel 2:

Ordet *tabernaklet*