Andet multimedie
bentjuul 3670
Magnetstreamers
Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 28-09-05 20:29

Måske lidt OT, men jeg vover pelsen.
Jeg skal lave nogle streamers/magnetskilte i forbindelse med valgkampen.
Nogen her i gruppen der har kendskab til steder, hvor de magnetiske plader
kan købes uden tryk?
Målene skal være min. 42 x 10 cm

Med venlig hilsen
Poul E. Kristensen

Fra : Ole Jensen

Dato : 28-09-05 20:57

Poul E. Kristensen <poulemilfjern@fjernkristensen.mail.dk> wrote:

> [...]
> Nogen her i gruppen der har kendskab til steder, hvor de magnetiske plader

Prøv en der laver reklameskilte.

De største jeg kender til i alm. handel er 20x30 cm., og er selvklæbende
på den anden side.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan