Andet multimedie
bentjuul 3670
Billedbehandlingsprogram på dansk
Fra : Ukendt

Dato : 28-09-05 16:38

Hej,

Min far har snart fødselsdag, og han ønsker sig et billedbehandlingsprogram.
Dem er der rigeligt af. Problemet er bare at det skal være på dansk.

Er der nogen der kan anbefale et godt et på dansk.

Jeg har kigget lidt på Microsofts Digital Image. Er der nogen der kender til
det? Er det godt skidt.
Det skal lige siges, at min far er ikke den store haj til billedbehandling,
så det er ikke Photoshop o. lign. vi er ude vi.

--
Mvh.
Søren Mogensen

Skift snabela i min mail-adresse

Fra : Ricko.

Dato : 28-09-05 16:58

"Søren Møller Mogensen" <smmSNABELAnesnegom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det skal lige siges, at min far er ikke den store haj til
> billedbehandling, så det er ikke Photoshop o. lign. vi er ude vi.

Ved ikke om du kan bruge Gimp som også er at finde på dansk
http://www.gimp.org/

Fra : Mogens

Dato : 28-09-05 17:41

> [...]
> Det skal lige siges, at min far er ikke den store haj til
> billedbehandling, så det er ikke Photoshop o. lign. vi er ude vi.

Hvad med Photofiltre:
http://www.photofiltre.com/
der findes en dansk sprogfil, og programmet kan bruges frit af private.

--
Mvh - Mogens; mohenNOSPAM@pc.dk
fjern NOSPAM fra min mail adresse