BigMax vil kun starte på el start af og ti~
Fra : Morten Trab

Dato : 28-09-05 15:22

Hvordan kan det være at min BigMax kun af og til vil starte på
elstarteren??

For det meste kan jeg kun få den til at starte med kickstarteren...

Mvh. Morten

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 29-09-05 05:08

"Morten Trab" <morten@trab.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan det være at min BigMax kun af og til vil starte på
> elstarteren??
>
> For det meste kan jeg kun få den til at starte med kickstarteren...

jeg har lige haft min t-rex til service, inden virkede el-starten kun
sporadisk, men et enkelt tryk på kickstarteren så virkeden ofte igen, det
viste sig det var en dårlig stelforbindelse, hvilket jeg overhovedet ikke
havde tænkt, ku være det på din oxo
--
Hilsen Gilbert

Fra : Morten Trab

Dato : 29-09-05 18:10

On Thu, 29 Sep 2005 06:08:10 +0200, ".\(5750\)giller"
<gilbert@roen(remove)have.dk> wrote:

> [...]
>viste sig det var en dårlig stelforbindelse, hvilket jeg overhovedet ikke

Kunne være man skulle kigge stel efter imorgen :)

Tak for tippet :)

Mvh. Morten