DVI over 5 meter - nogle kort der er særli~
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 28-09-05 14:07

Jeg får snart brug for at placere min skærm og PC et stykke fra
hinanden. Derfor:

1) Er der nogle grafikkort som er særligt gode til at sende DVI-signal
over de 5 meter som almindeligvis skulle være grænsen for DVI? Jeg
optænker at købe et kort i nVidia 6600GT-klassen (AGPx8) og er ikke ude
efter noget vildt specialt udstyr.

2) Understøtter alle DVI-kort og skærme "dual-link", eller er det kun
noget for high-end-udstyr? Jeg spørger fordi jeg ud fra dette website
får indtryk af at dual-link måske kan hjælpe til at give bedre sinal på
5+ meter: http://www.datapro.net/techinfo/dvi_info.html

Janus

Fra : Esben

Dato : 28-09-05 20:34

"Janus Sandsgaard" <spamthis@janus.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget for high-end-udstyr? Jeg spørger fordi jeg ud fra dette website får
> indtryk af at dual-link måske kan hjælpe til at give bedre sinal på 5+

Det er så vidt jeg ved kun dyrere grafikkort, som nVidia FX2000 og opefter,
som understøtter dual link.

--
Esben