Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvilket animationsprogram?
Fra : wolff13@gmail.com

Dato : 28-09-05 12:02

Hej

Jeg skal bruge et animationsprogram, hvor jeg kan fx kan vise en stue
med forskellige produkter (TV, Rasio, DVD, HDR).

Jeg skal helst kunne indsætte billeder af produkterne.

Det må gerne være muligt at vise noget tekst, når man fx peger på
musen på et af produkterne.

Hvis det så også kan lade sig gøre at bruge programmet uden alt for
meget uddannelse, så vil det også være et plus.

Er der nogle forslag til et sådan program?

M.V.H
JW

Fra : wolff13@gmail.com

Dato : 28-09-05 12:28

Det skal lige siges at det er godt nok med 2D.

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 28-09-05 17:20

wolff13@gmail.com skrev:

> Det skal lige siges at det er godt nok med 2D.

Øh hvad med flash? Mediator? powerpoint (yuck), director (gammel, flash
har mere eller mindre overtaget!)

Claus