Andet multimedie
bentjuul 3670
Fødselsdagskort
Fra : Jesper

Dato : 28-09-05 11:51

Hej.

Jeg er ved at lave et fødselsdagskort i A4 størrelse.

Jeg har skrevet en tekst som nøjagtigt fylder et A4 papir. Min tanke er så,
at folde papiret på den lange led en gang - altså så det bliver til A5
størrelse.

Hvordan laver jeg så en forside - jeg vil gerne have et lille foto og en
lille tekst på "forsiden" - altså på en af A5 siderne. Men det skal jo
ligesom vendes en halv omgang så foto og tekst står
rigtigt- så det står "på den korte led af A5 siden".

Håber at I forstår hvad jeg mener - det er lidt svært at forklare...

Er der nogen som vil/kan være så venligt at give mig et hint til hvordan jeg
kommer videre? - så vil jeg blive glad.

Mvh

Jesper

Fra : Brizz

Dato : 28-09-05 15:50

Jesper wrote:
> [...]
>
> Håber at I forstår hvad jeg mener - det er lidt svært at forklare...
>
> Er der nogen som vil/kan være så venligt at give mig et hint til hvordan jeg

Du drejer da bare papiret og skriver på forsiden.
Ellers fortæller du hvilket program du bruger så det måske er nemmere at
hjælpe

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Jesper

Dato : 28-09-05 16:41

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> Du drejer da bare papiret og skriver på forsiden.
> Ellers fortæller du hvilket program du bruger så det måske er nemmere at
> [...]

Hej igen.

Nå ja det var måske en meget god ide...

Jeg havde blot tænkt mig at anvende Word 2002, hvis det ellers kan bruges.
Derudover har jeg Photoshop Elements 2, men regner ikke med at det er det
program, som skal bruges.

Jeg er totalt uden viden indenfor dette område, men det kunne jo være meget
sjovt at lave et hjemmelavet kort...

mvh

Jesper

Fra : emj

Dato : 28-09-05 20:17

Jesper skrev:

>Jeg er totalt uden viden indenfor dette område, men det kunne jo være meget
>sjovt at lave et hjemmelavet kort...

Prøv at kikke lidt på de kortskabeloner, der findes til word på
http://office.microsoft.com/en-us/templates/CT063472091033.aspx

Hilsen emj