Office 2003 sp2 eng
Fra : John

Dato : 28-09-05 02:32

Office 2003 sp 2, engelsk, kan hentes via (engelsk) officeupdate, eller her:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=57E27A97-2DB6-4654-9DB6-EC7D5B4DD867&displaylang=en

Opdateringen er også tilgængelig på tysk. Den danske udgave må vi jo nok,
traditionen tro, vente på lidt endnu..

Mvh John

Fra : NikonPro.dk

Dato : 28-09-05 08:02

> [...]
>
> Opdateringen er også tilgængelig på tysk. Den danske udgave må vi jo nok,

Ja jeg havde en mærkelig oplevelse her til morgen

Hentede opdateringer til Office 2003 DK og der var også markeret en Office
Service Pack 2, men uanset hvor meget jeg prøvede efter hentning af den fik
jeg fejlmelding at installationen mislykkedes.

Har andre af jer haft samme oplevelse

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : John

Dato : 28-09-05 08:38

"NikonPro.dk" <mail"fjern-dette"@NikonPro.dk> skrev i en meddelelse

> Hentede opdateringer til Office 2003 DK og der var også markeret en Office
> Service Pack 2, men uanset hvor meget jeg prøvede efter hentning af den
> fik jeg fejlmelding at installationen mislykkedes.

Du kan (vistnok) kun putte en engelsk sp2 på en engelsk Office 2003.

Benyt evt:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=57E27A97-2DB6-4654-9DB6-EC7D5B4DD867&displaylang=en
- og funktionen 'Check Language', for at se om dansk er (blevet)
tilgængelig.

Til en dansk Office 2003, brug hellere Office update (dansk):
http://office.microsoft.com/da-dk/officeupdate/default.aspx

Hav tålmodighed, den skal nok komme på dansk også.. :)

Mvh John

Fra : John

Dato : 28-09-05 09:14

"John" skrev i en meddelelse

> Hav tålmodighed, den skal nok komme på dansk også.. :)

'SP 2 er endnu ikke kommet til den danske udgave af Office 2003. Som med
alle andre opdateringer fra Microsoft, kan den forventes på dansk om nogle
uger.'

Go' nyhed for Outlook brugere:

'SP 2 er primært en sikkerhedsopdatering, der blandt andet inkluderer
beskyttelse mod phishing i Outlook 2003.'

Link: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=23738

Mvh John

Fra : NikonPro.dk

Dato : 28-09-05 09:39

> [...]
>
> 'SP 2 er primært en sikkerhedsopdatering, der blandt andet inkluderer
> beskyttelse mod phishing i Outlook 2003.'

OK og tak for link
Det sjove er at vi kun via den danske Office update får tilbuddet om SP 2 på
en af tre computere som ellers er med ens installation

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : John

Dato : 28-09-05 09:54

"NikonPro.dk" skrev i en meddelelse

> OK og tak for link

Velbekomme!

> Det sjove er at vi kun via den danske Office update får tilbuddet om SP 2
> på en af tre computere som ellers er med ens installation

Humm... jeg får ikke noget 'tilbud', hverken på den danske eller engelske..
:(

Et gæt: Måske 'tror' officeupdate, at din ene maskine er engelsk, fx hvis
>kontrolpanel> 'Internationale og sproglige indstillinger' er stillet til
andet end Danmark.

Mvh John

Fra : NikonPro.dk

Dato : 28-09-05 10:24

> [...]
> engelske.. :(
>
> Et gæt: Måske 'tror' officeupdate, at din ene maskine er engelsk, fx hvis

Ja jeg undrer mig også for alle tre står kun til dansk og som skrevet er det
kun den ene som får tilbuddet

--

med venlig hilsen
Bjarne