DOD:Source og grafik
Fra : heuten

Dato : 27-09-05 16:48

Hej i gruppen

Jeg har lige downloadet mig DOD:Source og som i CS:Source kan jeg med mit
gamle grafikkort (G-Force 4 ti 4200 with AGP 8X, 128mb) ikke spille spillet
uden at det skal være med under 30 FPS og med en hel det lag.

min computer har ellers:
Pentium 4 CPU 2.53GHz
512 MB RAM
winXP, SP2

Regner med at det er et nyt grafikkort jeg skal ud og købe? men aner ikke
hvad jeg leder efter, og hvis jeg kikker på edbpriser er jeg helt lost..

nogen der kan hjælpe?

Jeg vil gerne kunne spille DOD:Source uden lag og i en god opløsning
(1024x768) som jeg kunne i det gamle DOD og ellers skal det bruges til at
spille World Of Warcraft, hvilket jeg egentlig ikke syntes det gamle
grafikkort havde de store problemer med..

I skal vel også vide hvilket bundkort jeg har så man kan se om grafikkortet
passer i? hvordan finder jeg ud af hvilket bundkort jeg har?

Fra : Leif Hansen

Dato : 27-09-05 17:35

Det er nok nemmest at rådgive hvis du fortæller hvor meget guld du vil ofre
på det. Og vi behøver ikke vide hvilket bundkort det er .

/ Leif

Fra : heuten

Dato : 27-09-05 19:05

"Leif Hansen" <vanh666@hotmail.com> wrote in

> Det er nok nemmest at rådgive hvis du fortæller hvor meget guld du vil
> ofre på det. Og vi behøver ikke vide hvilket bundkort det er .
>

> / Leif
>

> "heuten" <heuten@4ff3.dk> skrev i en meddelelse

arghh, troede jeg havde alt med :S
omkring en 1000 kr.

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 27-09-05 19:09

> arghh, troede jeg havde alt med :S
> omkring en 1000 kr.

Min anbefaling af et godt grafikkort i den prisklasse:

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Leif Hansen

Dato : 27-09-05 20:06

Så ville jeg nok tage sådan en her:

Fra : Michael Friis

Dato : 27-09-05 21:08

Et rigtigt godt valg, synes jeg. Har selv 6600GT, og det er for fedt

Mvh.
Michael

Fra : Zapper

Dato : 28-09-05 10:10

"Leif Hansen" <vanh666@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så ville jeg nok tage sådan en her:
>
> / Leif
som jo altså er 214 kr dyrere end det manden skriver? - eller knap 20 %
over "ca 1000 kr"
Henrik

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 28-09-05 10:58

"Zapper" <hberggreen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> som jo altså er 214 kr dyrere end det manden skriver? - eller knap 20 %
> over "ca 1000 kr"
> Henrik

Manden skriver "omkring en 1000 kr.", så kan kan vel selv bestemme om 1214
kr. er "omkring" 1000 kr.

mvh Frank