Suunto Vyper problem
Fra : Ole

Dato : 27-09-05 13:41

Jeg har en Suunto Vyper computer. I forbindelse med at jeg downloader dyk
til min PC, bliver den ved at logge dyk tilbage fra Februar, som værende
nye, uanset at disse allerede er i databasen. Dette betyder at såfremt jeg
downloader seneste dyk fra i søndags, bliver dette logget sammen med 10 dyk
fra Mexico i foråret! Er der en der har en idé om, hvordan jeg kan stoppe
dette ?

Fra : Morten Saabye

Dato : 27-09-05 14:54

"Ole" <"Ole"> wrote in message news:43393de1$1@news.wineasy.se

> [...]
> fra Mexico i foråret! Er der en der har en idé om, hvordan jeg kan stoppe

Ja, markér dykket og tryk på "Ignore" i stedet for "Delete".. Så kommer
de ikke med næste gang..

/Morten