Hvor lang tid før jeg slår til?
Fra : Pynter

Dato : 07-06-01 20:50

Heysan allesammen.

Jeg er en fyr på 26 år som har gået og flirtet med en gammel veninde (26år)
i meget lang tid. Vi har kendt hinanden i op i mod ti år, og har været meget
gode og meget tætte venner. Ved enkelte lejligheder i det sidste stykke tid
har vi nærmet os hinanden, og har så fundet ud af at vi faktisk begge har
haft lyst til hinanden i næsten al den tid - uden at vi nogensinde har
snakket om det. Vi har aldrig været sammen seksuelt, men den har været tæt
på. Og endda så tæt på at hun har fortrudt det og stoppet inden legen blev
alt for god.

Det er nemlig sådan at hun har haft en kæreste i de sidste fem-seks år. Og
jeg kender også ham temmelig godt.

I går fik jeg så at vide at de har slået op - (måske delvis) fordi jeg har
været i hendes bevidsthed på det seneste. Vores flirt er blevet noget
hyppigere, og hun har sendt signaler en gang i mellem, selv mens han var til
stede. Jeg har prøvet meget at dæmpe min begejstring, fordi jeg nu helst
ikke heller vil miste hans bekendtskab. Og ikke ville ødelægge deres
forhold, hvis det var godt for dem.

Da jeg hørte om bruddet fra hende vidste jeg sgu ikke rigtig hvordan jeg
skulle reagere.

Derfor: Er der nogen der kan give råd om hvor lang tid jeg skal vente før
jeg opsøger hende og kan tillade mig at gøre noget ved det? Skal jeg lade
hende komme til mig, fordi det nu er en lidt følsom situation? Skal jeg
snakke med hende om vores situation - finde ud af præcis hvorfor de brød
op... Lade som om jeg er en støttende ven.... ?

Med venlige hilsener,
Migselvsagdegrisen

Fra : Chokmah

Dato : 07-06-01 21:11

"Pynter" <nejtak@ingenspam.nejnej> skrev i en meddelelse

> Da jeg hørte om bruddet fra hende vidste jeg sgu ikke rigtig hvordan jeg
> skulle reagere.

nahh nu er lieg efter et brud måske ikke det bedste tidpunkt at gøre sig til
på efetr som alle parter i regelen er mere styret af fornuft ind følser og
har en tilbøjelighed til at forretage isg tåbelieg tinge BARE FOR TA GØRE
noget.

> Derfor: Er der nogen der kan give råd om hvor lang tid jeg skal vente før
> jeg opsøger hende

ring og spørg efter hvad hun trænger og sig hun må ringe hvis der er noget .
MvH
Bo