Spil med steer/brake assist
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 26-09-05 22:57

Hej
"
Findes der andre spil end F1 Formaula one 2001 der har "steer/brake assist"
har ledt på gooooooogle, men uden held. Også gerne andet end bil spil.

Stef

Fra : michael

Dato : 27-09-05 14:16

har du meget brug for steer/brake??

Desværre er racing sim blevet lidt dyrt efter de har released det :(. Men
det har alt hvad hjertet begærer inklusiv steer/brake. Efter min mening den
bedste simulator du kan finde. Den er dog lidt svær at komme igang med i det
du fuldstændig selv bestemmer, hvordan din bil skal sættes op, lige fra
skins til om der skal være hækspoilers, 5 eller 6 trins gearkasse og 500
andre ting - Lige noget for nørdede bil entusiaster lol. Og så er der lige
det lille typiske problem med at man altid er 3-5 sekunder langsomere end de
bedste uanset hvor meget man træner, men det skulle jo være som i den
virkelige verden. Men nok det som fik mig til at stoppe med det lol.

Men der er masser af gode hoveder til at hjælpe på det officielle forum:

http://forum.rscnet.org/forumdisplay.php?s=5c06d5b1b8f2230a3d91650449c881e7&f=799

Bare start med at læse noob's guide.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 28-09-05 21:39

> har du meget brug for steer/brake??

Jeps, spillene skal kunne styres med helt ned til 1 enkelt o/i kontakt, da
det er til handikappede.

Mvh

Stefan