Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
PDA vga kort til SD port?
Fra : Starup

Dato : 26-09-05 20:35

Hej
Jeg søger efter et VGA kort der passer til en SD port til min PDA så jeg kan
få PDA'en tilkoblet en projekter. Har nogen kendskab til sådan et kort?

Hilsen
Jan

Fra : N_B_DK

Dato : 27-09-05 19:30

Starup" <janulla@"dette skal væk wrote:
> Hej
> Jeg søger efter et VGA kort der passer til en SD port til min PDA så
> jeg kan få PDA'en tilkoblet en projekter. Har nogen kendskab til
> sådan et kort?

Til en SD port ? (mener du et SD MMC kort ? ) i så fald nej, det er kun til
hukommelse og kan ikke bruges som grafik udgang.

--
MVH. N_B_DK
Email adressen er gyldig.

Fra : H.S.

Dato : 28-09-05 11:54

> Til en SD port ? (mener du et SD MMC kort ? ) i så fald nej, det er kun
> til hukommelse og kan ikke bruges som grafik udgang.
>
> --
mmm... burde det ikke kunne lade sig gøre hvis porten er SDio kompatibel ?

Fra : N_B_DK

Dato : 28-09-05 16:24

H.S. wrote:
> mmm... burde det ikke kunne lade sig gøre hvis porten er SDio
> kompatibel ?

Det vil den jo altid være, IO står jo for input / output, hvilket også er
nødvendigt for at kunne læse / skrive de data man har brug for, det er *kun*
til data ikke til grafik udgang eller lignende.

Fra : Esben

Dato : 28-09-05 20:31

> Det vil den jo altid være, IO står jo for input / output, hvilket også er
> nødvendigt for at kunne læse / skrive de data man har brug for, det er
> *kun* til data ikke til grafik udgang eller lignende.

Nej, et SD slot er ikke nødvendigvist SD IO kompatibelt, men er det som
reget i PDA'er. Flere firmaer har haft SD->VGA kort på bedding (bl.a Margi
og Pretec), men er så vidt jeg kan se aldrig blevet til noget. Der findes
dog modem, kamera, stregkodescannere, wifi, Bluetooth og GPS til SD IO, som
altså ikke virker i en almindelig SD kortlæser.

--
Esben