FEAR i Blockbuster?
Fra : Dan

Dato : 26-09-05 19:26

Mandag aften, da jeg købte noget i Blockbuster Frederiks Alle Århus ser jeg
sørme en æske med FEAR...ekspedienten åbner den og der ligger sørme en
DVD...men han kan ikke scanne æsken (ingen stregkode) og finder ud af, at de
først må sælge den fra 18.10...

What the ...??

Enhver der har lyst kan forvisse sig om sagen ved at gå ned i nævnte
forretning og kige på hylderne længst mod højre bag ekspedienterne.

Hvad foregår der..???

Fra : Max

Dato : 26-09-05 19:40

Hej Dan

> Hvad foregår der..???

Hvad er det egentlig der undre dig ?

Mvh Max

Fra : Dan

Dato : 26-09-05 19:45

> Hvad er det egentlig der undre dig ?

At det skal sælges om en måned, men at det allerede er her.

Fra : Max

Dato : 26-09-05 20:09

Hej Dan

> At det skal sælges om en måned, men at det allerede er her.

Hvorfor det, det er da meget almindelig med bøger, spil, film,
musik CD'er er klar på hylderne længe før de bliver frigivet
til salg, man vil fra distributørenes side jo være sikker på at
alle har dem på lager når salget starter.

Mvh Max

Fra : Per Nielsen

Dato : 26-09-05 22:35
Fra : Dan

Dato : 27-09-05 05:32

349,-

Jeg så en mærkat, hvor der stod Bonus-DVD men det kan ikke passe, at de kun
udsender bonus-DVD'ere ud efterfulgt af spil-DVD'erne.

Det MÅ være den, prøv at finde den i en Blockbuster nær dig.

Hilsen

Dan

Fra : Per Nielsen

Dato : 27-09-05 11:20

Dan wrote:
> [...]
> de kun udsender bonus-DVD'ere ud efterfulgt af spil-DVD'erne.
>
> Det MÅ være den, prøv at finde den i en Blockbuster nær dig.

Jeg har 30 km til den nærmeste Blockbuster, så det bliver ikke lige i dag
Jeg tvivler på at det er det endelige spil, det er jo næsten lige gået i
gold.

Fra : Jacob

Dato : 08-10-05 08:45

Det er en pre-reales, du har fået. Det indeholder 2 x beta versioner (et
til dig og et til din ven)
Med det du har købt har du mulighed for at spille nogle beta-baner (vistnok
også noget på nettet).

/Jacob