Run-time error i Words
Fra : Søren Bo Rødgaard He~

Dato : 07-06-01 20:47

Når jeg er i MS-stifinder eller menuen START/Dokumenter klikker på et
Worddokument eller Rtf-dokument - uden forud at have åbnet MS-Word
(Versin 2000) får jeg følgende fejlmeddelelse:

Run-time error '4605':

Metoden eller egenskeben DisplayAutoCompleteTips er ikke
tilgængelig, fordi der ikke er et aktivt dokumentvindue.

Det er først for nylig at problemet er opstået. Er der nogen der kan
oplyse, hvad problemet kan skyldes og hvordan det løses?

Med venlig hilsen
Søren Bo Rødgaard Henriksen

Fra : Mads Leth

Dato : 13-06-01 06:14

"Søren Bo Rødgaard Henriksen" <direction@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er først for nylig at problemet er opstået. Er der nogen der kan
> oplyse, hvad problemet kan skyldes og hvordan det løses?

Jeg har ingen forklaring på hvorfor problemet er opstået, men prøv at
reparere office installationen via Kontrolpanlet Tilføj/Slet programmer.

Mads

Fra : Søren Bo Rødgaard He~

Dato : 14-06-01 23:25

On Wed, 13 Jun 2001 07:14:18 +0200, "Mads Leth" <ml@oliver-twist.dk>
wrote:

> [...]
>
>Jeg har ingen forklaring på hvorfor problemet er opstået, men prøv at
>reparere office installationen via Kontrolpanlet Tilføj/Slet programmer.

Jeg har forsøgt dette, men desværre uden held.