Skærme
Fijala 3554
Plus-skærme fra Samsung
Fra : Jens C. Hansen

Dato : 26-09-05 06:07

Er nedenstående skærme nærmest perfekte, eller er det bare mig, der
overser noget?

Manden bag flatpanels.dk kunne ikke rigtig finde noget at udsætte på
193p+;

http://www.flatpanels.dk/193p_Plus.php

... så jeg går ud fra, at 173p+ er lige så god, bortset fra at
kontrasten ser ud til at være endnu bedre..?

Fra : Jan Richardy

Dato : 29-09-05 22:15

"Jens C. Hansen" <dsl.175519@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse
> .. så jeg går ud fra, at 173p+ er lige så god, bortset fra at kontrasten
> ser ud til at være endnu bedre..?

Jeg har to 173p+ 'ere og er virkelig glad for dem. Og ja, 17 tommeren har
bedre kontrast end 19'eren.

--

Mvh. - JanR - http://www.richardy.dk
"No milk! Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer"