Sikringer på Suzuki RMX 50?
Fra : Søren Johansen

Dato : 25-09-05 20:11

Hej.

Er der nogen der ved om der er sikringer på en Suzuki RMX 50 og hvor de så
sidder?

Mvh
Søren

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 26-09-05 14:54

Find batteriet - som regel under fodpladen - der sidder også sikringen!

Fra : Søren Johansen

Dato : 26-09-05 18:39

"Pdr(2770)" skrev:
> Find batteriet - som regel under fodpladen - der sidder også sikringen!

Batteri? Fodplade?
Den har vist ingen af delene. Det er jo ikke en scooter...

Mvh
Søren

Fra : Allan Riise

Dato : 26-09-05 18:48

Søren Johansen wrote:

> Batteri? Fodplade?
> Den har vist ingen af delene. Det er jo ikke en scooter...

Batteriet sidder under sædet.

Jeg vil tro, at der på din venstre side af knallerten, når su sidder på den,
under tanken, muligvis er et par flere sikringer...

--
Allan Riise

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 27-09-05 18:33

Ja - sori - er der ikke sådan et lille rum mellem saddel og tank der plejer
at sidde et eller andet...