UV jagt omkring Kolding/lillebælt
Fra : Ukendt

Dato : 25-09-05 17:27

Hej

Er der nogen der kan anbefalde nogle gode steder til uv-jagt, helst lige
omkring kolding +- 20 km. Er det værd at gå på jagt i selve Kolding fjord?

mvh Janus

Fra : Lars

Dato : 26-09-05 19:44

Uden at have været der selv har jeg hørt flere anbefale Sdr. Stenderup
strand.

Lars Damkjær

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-05 20:51

Det må jeg prøve så ;)

Janus

Fra : Martintop

Dato : 27-09-05 09:59

Hej Janus,

Er selv fra Vejle og i gang med at finde egnede jagtsteder tæt på Vejle.
Jeg ved at Vejle Fjord er ret dårlig (måske lige på nær natjagt efter
havørreder i inderfjorden) Jeg har hørt at Stenderup hage kunne være et
udmærket sted at forsøge efter fladfisk. Ellers ved jeg at der fanges en
del fladfisk i garn ved Gudsøvig (tror nok at det er sådan det hedder.
Jeg tænker på bugten på nordsiden af Kolding fjord, der hvor den grænser
op til Lillebælt)
Vi kan jo udveklse steder efterhånden som vi finder noget der kan
bruges.

Mvh
Martin

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-05 20:43

Hej Martin send mig lige en mail med din rigtige email-adr.

vh Janus
s.januszFJERNMIG@gmail.com